Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتهام آزار و اذیت جنسی به داوید ویا

© AFP 2023 / Gabriel BouysDavid Villa, delantero español
David Villa, delantero español - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از کارآموزان سابق باشگاه نیویورک سیتی آمریکا، اتهام عجیبی به ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا بسته و مدعی‌ست که این بازیکن بارها او را لمس کرده و پیشنهاد نوشیدن مشروبات الکلی به او داده است.

به گزارش اسپوتنیک، داوید ویا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بازیکن باشگاه بارسلونا، که سابقه قهرمانی در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را با لاروخا در کارنامه خود دارد، سال‌های آخر فوتبال خود را در تیم نیویورک سیتی آمریکا سپری کرد و بین سال‌های  2014تا 2018، برای این تیم توپ زد.

داوید ویا  Футбол. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: ویا بازنشسته می شود

حالا دو سال پس از خروج این بازیکن از این تیم، اسکایلر بادیلو کارآموز سابق این باشگاه اتهام عجیبی به این بازیکن بسته و می‌گوید که ویا در زمان حضورش در این تیم بارها بدن او را لمس کرده و پیشنهاد کرده که با او نوشابه‌های الکلی بنوشد.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" ویا بارها از من در مورد نوشیدن‌های الکلی و این که چه نوع نوشیدنی را دوست دارم، پرسیده بود و حتی از من خواست تا به خانه‌اش بروم و در مهمانی‌های شبانه شرکت کنم. من در آن زمان کمتر از 18 سال سن داشتم و زمان صحبت در این موارد نبود. من به باشگاه شکایت کردم اما شکایت من نادیده گرفته و کسی پیگیر این قضیه نشد. قبل از این هم تلاش کردم تا در این مورد سخن بگویم اما به دلیل عدم حمایت باشگاه نتوانستم".

وکیل ویا اما چنین ادعاهایی را رد کرده و می‌گوید که برای موکلش چنین چیزهای در این باشگاه پیش نیامده و او در این مورد حتی با پولیس همکاری کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала