Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن فرنس واروش: رونالدو درخواست من برای معاوضه پیراهن را رد

© AP Photo / Antonio CalanniФутболист Криштиану Роналду
Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارسل هایستر، هافبک فرنس واروش می‌گوید که در بازی رفت از رونالدو خواست تا پیراهنش را با او معاوضه کند اما کریس به دلیل ناکامی در امر گُلزنی، با این درخواست او مخالفت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ماه گذشته فرنس واروش در ورزشگاه پوشکاش آرنا میزبان یوونتوس در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود و با نتیجه 4-1 برابر حریف شکست خورد.

این دو تیم امشب در ورزشگاه تورین و در نخستین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند و بانوی پیر در خانه بازی راحتی در پیش دارد.

چند ساعت مانده به این دیدار، مارسل هایستر، هافبک فرنس واروش در مورد این دیدار صحبت کرد و می‌گوید که در بازی رفت از رونالدو خواست تا پیراهنش را با او معاوضه کند اما کریس با این درخواست او مخالفت کرده است.

او در این مورد به SPOX گفت:" در دیدار با ما رونالدو خسته و عصبانی بود. من وقتی از او درخواست کردم تا پیراهنش را با من عوض کند، او مخالفت کرد. به نظر او به دلیل ناکامی در امر گُلزنی برابر تیم ما چنین کرد. یا شاید به این دلیل که وقتی سعی داشت دریبل بزند توپ را از او گرفتم. من عکس آن صحنه را در اینستاگرام منتشر کردم. راستش آن زیباترین تجربه زندگی من بود".

این در حالی‌ست که رونالدو در دیدار رفت موفق به باز کردن دروازه فرنس واروش نشد و موراتا دو بار، دیبالا و لاشا دوانی( گُل بخودی) گُل‌های یوونتوس را به ثمر رساندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала