Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیگر به رینگ بر نمی‌گردم؛ گوسفندان زیادی خرید‌‌ه‌ام و مشغول کشاورزی هستم

© Photo / Official instagram page of Khabib NurmagomedovРоссийский чемпион UFC в легком весе Хабиб Нурмагомедов борется с медведем
Российский чемпион UFC в легком весе Хабиб Нурмагомедов борется с медведем - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 مبارزه شکست‌ناپذیر سابق دسته سبک وزن جهان به احتمال بازگشتش به میدان مبارزات واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، حبیب نورمحمدوف، مبارز معروف روسی که چندی پیش از دنیای حرفه‌ای مبارزات آزاد جهان خداحافظی کرد، در واکنش به مصاحبه اخیر رئیس سازمان UFC مبنی بر احتمال بازگشت وی به میدان با وجود اعلام بازنشستگی‌اش واکنش نشان داد.

Russian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov - اسپوتنیک افغانستان
رییس UFC: حبیب نورمحمدوف باز می‌گردد
حبیب در این خصوص گفت:«می‌خواهم پنج سال آینده را بیشتر به آموزش اختصاص دهم. سال آینده تحصیلات دانشگاهی‌ام تمام می‌شود و باید دفاعیه ارائه کنم. می‌خواهم جایی حضور پیدا کنم که مفید باشم. این به معنای سیاست بزرگ نیست. بدون اینکه سیاستمدار بزرگی باشم می‌توانم مفید باشم. همین برای من کافی است.»
این مبارز مشهور روسی در پایان اظهار داشت:«تعدادی گوسفند خریدم و مشغول کشاورزی هستم. البته گاوهای پرواری هم دارم. تمایل دارم تا در این حوزه کارم را توسعه دهم و پیشرفت کنم.»

ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی که در آخرین مبارزه با ناک اوت فنی جاستین گاتزه، حریف اش از ایالات متحده را شکست داد، گفت که دیگر مسابقه نمی کند. نورمحمدوف گفته بود که او به مادرش قول داده که این مبارزه، آخرین مسابقه اش خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала