Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد ستاره سابق یونایتد از کاپیتان‌های این تیم

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریو فردیناند فقدان رهبری را در منچستریونایتد دلیل ناکامی‌های آخر این تیم می‌داند و از کاپیتان‌های این تیم خواسته تا تحرک بیشتر داشتند باشند و به بازیکنان انگیزه دهند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در فصل جاری عملکرد خوبی در لیگ برتر نداشته و در حال حاضر با 13 امتیاز از 9 بازی در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
تشبیه کین به زیدان از سوی ستاره سابق یونایتد

ریو فردیناند ستاره سابق یونایتد فقدان رهبری را دلیل ناکامی‌های یونایتد می‌داند و مدعی‌ست که کاپیتان‌های تیم رهبری درست در درون زمین نمی‌توانند.

او به BT Sport در این مورد گفت:" من بازی با وست بروم را تماشا می‌کردم. نتایج ضعیف فقط مربوط به اوله در کنار زمین نیست. مایک فلان و مایکل کریک در کنار زمین صحبت می کنند، اما گاهی اوقات شما به یک بازیکن احتیاج دارید تا در درون زمین به درستی تیم را رهبری کند. کاپیتان‌های تیم ( مگوایر و فرناندز) تازه به یونایتد آمده اند و بستن بازوبند کاپیتانی کمی برای شان سنگین است".

این در حالی‌ست که یونایتد اخیراً با نتیجه خفیف وست برومویچ را شکست داد توانست سه امتیاز کسب کند در حالیکه موقعیت‌های زیادی را از دست داد و چندین بار دروازه این تیم با خطر جدی مواجه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала