Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام کشورهای عربی؛ به‌زودی...+عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Federation Council meeting
Federation Council meeting - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است در سال آینده‌ی میلادی فیفا تورنمنت رسمی‌ای تحت نام جام تیم‌های عرب برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آ.اس اسپانیا خبر می‌دهد، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا تایید کرد که از دسامبر سال آینده، رقابت جدیدی در کشور قطر به نام جام کشورهای عربی و با حضور 22 تیم برگزار خواهد شد.

 این رقابت ها از 1 دسامبر 2021 آغاز خواهد شد و حدود 18 روز ادامه خواهد یافت. از آنجایی که جام جهانی 2022 در منطقه خاور میانه و کشور قطر برگزار خواهد شد، این رقابت ها به برخی از کشورها این فرصت را می دهد تا خودشان را برای جام جهانی آماده کنند.

​اینفانتینو در این رابطه می گوید:

 "جام کشورهای عربی فرصت خوبی برای تیم ملی قطر خواهد بود تا به واسطه تقابل با تیم های عربی به خصوص تیم هایی که سطح فنی بسیار بالایی دارند، آمادگی خود را برای جام جهانی 2022 افزایش دهد. "

در ادامه رئیس فیفا تایید کرد که این رقابت ها در حضور هواداران برگزار خواهد شد. جام جهانی 2022 در تاریخ 18 دسامبر برگزار خواهد شد و فینال رقابت های جام کشورهای عربی درست یک سال قبل از فینال جام جهانی یعنی در تاریخ 18 دسامبر 2021 انجام خواهد شد.

22 تیم شرکت کننده در این رقابت ها شامل کشورهای: الجزایر، بحرین، مجمع الجزایر قمر، جیبوتی، مصر، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، موریتانی، مراکش، عمان، فلسطین، قطر، عربستان سعودی، سومالی، سودان، سوریه، تونس، امارات و یمن می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала