شک و تردیدهای فوربس در مورد سرمایه ایلان ماسک

© AFP 2023 / Robin Beckشک و تردیدهای فوربس در مورد سرمایه ایلان ماسک
شک و تردیدهای فوربس در مورد سرمایه ایلان ماسک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوربس گفته است که ایلان ماسک دومین پولدارترین شخص دنیا حساب نمی‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، پیس از آنکه بلومبرگ اسم ایلان ماسک را در جایگاه دومین پولدارترین شخص جهان قرار داد، نشریه فوربس در این باره انتقاد کرده است.
طبق جدیدترین فهرست میلیاردرهای بلومبرگ، ایلان ماسک به دومین مرد ثروتمند جهان تبدیل شده و این عنوان را از بیل گیتس ربوده است. ارزش خالص دارایی‌های او 7.2 میلیارد دالر افزایش یافته و به127.9 میلیارد دالر رسیده است.

ایلان ماسک: کووید-19 یک نوع از سرماخوردگی است  - اسپوتنیک افغانستان
ایلان ماسک: کووید-19 یک نوع از سرماخوردگی است

اما در همین حال فوربس انتقاد کرده است که آقای ماسک، دارنده 126 میلیارد دالر است و از از مدیر عامل آمازون جف بزوس (182.6 میلیارد دالر) و مدیر عامل گروه شرکت های LVMH برنارد آرنو با 140.6 میلیارد دالر پایینتر است.
ایلان ماسک گفته است که وی به پول اهمیت نمیدهد، وی گفت: "این اعداد به طور مداوم در حال افزایش یا کاهش هستند. اما در واقعیت، تنها ایجاد محصولات عالی که مردم دوست دارند بسیار مهم است.
بنابر گزارش بلومبرگ، بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس در ماه جنوری در رده 35 ام ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفته بود، اما او امسال بیشتر از هر میلیاردر دیگری (500 تاجر برتر فهرست بلومبرگ در سال 2020) به ثروت خود افزوده و بیش 100 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала