روسیه مبارزه با تروریست‌ها در سوریه را ادامه می‌دهد

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه مبارزه با تروریست‌ها در سوریه را ادامه می‌دهد
روسیه مبارزه با تروریست‌ها در سوریه را ادامه می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل می‌گوید که روسیه مبارزه با تروریست‌ها در روسیه را ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت، روسیه با وجود درخواست آتش‌بس کشورهای غربی، به مبارزه با تروریست‌ها در سوریه ادامه خواهد داد.

نبنزیا گفت: با وجود تلاش‌های مقامات غربی برای دفاع از شبه‌نظامیان با درخواست آتش‌بس با آنها، اقدامات ضد تروریستی در سوریه ادامه پیدا خواهد کرد. ما اجازه تغییر نام تجاری تررویست‌ها را نمی‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد كه «اطلاعاتی در مورد حمایت گسترده برخی کشورهای غربی از شرکت های رسانه‌ای طرفدار سرنگونی دولت قانونی سوریه با توسط به زور»، به‌طور گسترده علنی شده است.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل افزود: ما همه این ویدیوهای وحشتناک و غیرانسانی را دیدیم، که از پول اسپانسرهای خارجی ساخته شده بودند.

درگیری مسلحانه در سوریه از سال 2011 تاکنون ادامه دارد. در پایان سال 2017 میلادی پیروزی بر علیه داعش (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) در سوریه و عراق اعلام شد. در برخی از مناطق این دو کشور، عملیات‌های پاکسازی از وجود تروریستان ادامه دارد.  در حال حاضر یک توافق سیاسی، بازسازی سوریه و بازگشت پناهندگان در صف مقدم طرح قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала