Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش زیدان به درخواست جدایی ایسکو

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از دیدار با اینترمیلان، در مورد درخواست جدایی صحبت کرد و اظهار داشت که از این بازیکن خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، ایسکو تابستان 2013 با 30 میلیون یورو از مالاگا جذب شد و از او به عنوان یکی از آینده‌دارترین هافبک‌های دنیای فوتبال یاد می‌شد. ایسکو اما ندرخشید و در حال حاضر زیاد به چشم نمی‌خورد.

ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
آرسنال شرایط جذب ایسکو را بررسی کرد

این بازیکن مدت‌هاست از چشم زیدان افتاده و جایی در ترکیب تیم رئال مادرید ندارد. مارکا هفته گذشته فاش کرد که ایسکو می‌خواهد  در جنوری رئال مادرید را به بخاطر زمان بازی بیشتر ترک کند، اما سرمربی فرانسوی رئال مادرید اظهار داشت که از بازیکنش خوشحال است.

زیدان در کنفرانس خبری قبل از دیدار با اینترمیلان در این مورد گفت:" ایسکو بازیکن ماست. من نمی‌دانم چه مدت دیگر خواهد بود، اما او یکی از ما است. ما از حضور او خوشحال و از او راضی هستیم".

این در حالی‌ست که قبل از این شایعه معاوضه ایسکو با اریکسن به گوش می‌رسد که ساعات قبل از سوی دو طرف رد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала