Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن مونیخ به رکورد 15 برد متوالی در لیگ قهرمانان رسید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ در صورت کسب یک برد دیگر می تواند رکورد اتلتیکو مادرید بین سال های 2011 تا 2012 را بشکند.

به گزارش اسپوتنی، بایرن مونیخ همچنان در لیگ قهرمانان اروپا یکه تازی می کند و به روند بردهای متوالی خود ادامه می دهد. بایرن مونیخ در چهارمین دیدارش در فصل 2020/21 لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 3-1 از سد سالزبورگ عبور کند.

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود بایرن و سیتی در شب توقف اتلتیکو

اتلتیکو مادرید میان سال‌های 2011 تا 2012 موفق شده بود 15 برد متوالی در لیگ اروپا و یک برد نیز در سوپرجام اروپا کسب کند تا رکورد جالب 16 برد متوالی در تمامی رقابت های اروپایی را به نام خود بزند. اکنون روخی بلانکوس در دیدار آینده اش این فرصت را دارد تا مانع شکسته شدن رکوردش توسط بایرن مونیخ شود.

بایرن مونیخ اکنون موفق شده 15 دیدار متوالی اش در لیگ قهرمانان اروپا را با برد به پایان رساند و رکوردش را بهبود بخشد. رکوردی که می تواند جاودانه شود. حساب توییتر لیگ قهرمانان اروپا با اشاره به ثبت این رکورد توسط بایرن مونیخ و صعود این تیم به مرحله بعدی مسابقات، از دنبال کنندگان خود خواست که این تیم بایرن مونیخ را در یک کلمه توصیف کنند و جواب اکانت توییتر بایرن مونیخ این بود: "خوب"

در همین حال، المپیک مارسی به باختن در لیگ قهرمانان اروپا عادت کرده است. شکست 2-0 المپیک مارسی مقابل پورتو، سیزدهمین باخت پیاپی این تیم فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا بود. به نقل از اوپتا؛ مارسی رکورددار بیشترین باخت پیاپی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد.

این تیم هر 13 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا را باخته است. پیش از مارسی، اندرلخت بین سال های 2003 تا 2005 با 12 باخت پیاپی از این حیث رکورددار بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала