Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس می‌ماند یا می‌رود؟

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تا کنون رئال مادرید به سرخیو راموس کاپیتانش هیچ پیشنهادی ارائه نداده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ برخی از رسانه‌های اسپانیایی ادعا می‌کنند که مادرید واقعاً بحث در مورد تمدید سرخیو راموس را آغاز نکرده که بیانگر موارد زیادی در مورد اهداف باشگاه است.

در جریان برنامه ال پارتیدازو از COPE، مانولو لاما روزنامه نگار ادعا کرد که رئال مادرید هنوز با سرخیو راموس تماس نگرفته تا گفتگوی تمدید را مطرح کند زیرا قرارداد دفاع میانی مادرید در جون به پایان می‌رسد. بعد از آن وی از نظر قانونی حق دارد که از اول جنوری توافق نامه قراردادی با یک باشگاه دیگر را به امضاء برساند.

رئال حاضر است سرخیو راموس را رها کند؟

اگر این اطلاعات تأیید می‌شد به این معنی بود که باشگاه رئال واقعاً قصد تمدید سرخیو راموس را ندارد، در غیر این صورت او هرگز ریسک نمی‌کرد که اجازه دهد شش ماه از پایان قراردادش به او برسد.

سپس یک فرصت بهPSG  می‌دهد که فعلا منتظر است تا طی یک فرصت کاملا مناسب برای جذب این بازیکن با هیچ هزینه‌ای اقدام کند. با این حال، تعجب آور است که رئال مادرید گام‌های مشخصی را به سمت بازیکنش بر نداشته و به احتمال زیاد فرضیه این است که بحث‌ها وجود دارد اما مواضع دو طرف خیلی دور است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала