Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صف‌ 2.5 کیلومتری برای آخرین دیدار با محبوب ترین مرد آرجانتینی

© Sputnik / Серхио Гойа /  مراجعه به بانک تصاویر صف‌ 2.5 کیلومتری برای آخرین دیدار با مارادونا Прощание с Диего Марадоной
صف‌ 2.5 کیلومتری برای آخرین دیدار با مارادونا Прощание с Диего Марадоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برای خداحافظی آخر با دیگو مارادونا در کاخ ریاست جمهوری آرجانتین، مردم صف‌ 2.5 کیلومتری را شکل داده اند تا به محبوب شان برسند.

همه می‌خواهند در "کاسا رسادا" عمارت اجرایی و دفتر رئیس جمهور آرجانتین، آنجا در یک میدان که مانند هر استادیومی پر جنب و جوش است، از اسطوره فقید شان خداحافظی کنند.

به اندازه دو و نیم کیلومتر صفی از طرفداران در جاده‌های بوینس آیرس شکل گرفته است. همه آنها می‌خواهند او را به خانه ابدی بفرستند ولی به نظر می‌رسد 10 ساعت تعیین شده برای خداحافظی با محبوب‌ترین مرد آرجانتینی کافی نیست. مارادونی‌ها در حال بیشتر شدن هستند. احتمال انتقال جسد وی با هلی کوپتر به گورستان "بلا ویستا" در حال ارزیابی است.

تابوت دیگو در سالن پذیرایی خانه دولت "خالیگاه دوم" قرارداده شده است. صف هواداران از جاده شماره 9 د ژولیو و کورینتس تا جایی که تابوت گذاشته شده 900 متر فاصله دارد و هواداران کنارهم صف کشیده‌اند.

تصاویر غم‌انگیزی از شب وداع با اسطوره پخش شده است. هواداری که تقریباً آن 10 بلوک را روی زانوانش طی کرد، دو مردی با پیراهن بوکا جونیور و ریورپلاته که گریه می‌کنند و هم دیگر را در آغوش گرفته‌اند. در همین حال جمعیت از هر آنچه تصور می‌شود بیشتر می‌شود، اگرچه تخیل با دیگو هرگز محدودیتی ندارد. سحرگاه روز پنجشنبه رژه شدید مومنان از طرف مارادون بود که با گذشت روز به روشی وحشیانه شدت گرفت.

آنهایی که دیوانه بی حد و مرز شماره 10 سابق بودند صف شان به 2.5 کیلومتر می‌رسد. هر هواداری در آرزوی خداحافظی با این ستاره افسانه‌ای است، آیا همه قادر خواهند بود؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала