همه گیری بعدی از کجا نشات خواهد کرد

© Sputnik / Сергей Пятаков /  مراجعه به بانک تصاویر همه گیری بعدی
همه گیری بعدی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نهاد بین المللی از جمع دانشمندان، وضع روش محیطی، اجتماعی و اقتصادی کشورهای مختلف، این که چه وقت در معرض خطر همه گیری بعدی قرار خواهند گرفت، در نظر گرفته مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، محققین با شیوه جدید، نقاطی را که در آن تعاملات بین طبعیت وحشی و انسان با نتایج ضعیف سلامتی تلاقی می یابد، شناسایی کردند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک افغانستان
تدابیر جدید غرض حمایت از اقتصاد روسیه در شرایط پندمی کروناویروس

مدیکال اکسپرس می نویسد، مشخص شد که مناطق افریقا در جنوب صحرا، جنوب شرقی آسیا و همچنین سواحل غربی امریکای لاتین در معرض بالاترین خطر پندمی قرار دارند. مایکل والش، مدیر مطالعات این نهاد گفت: کشورهای با عایدات بالا نیز نیاز به بررسی دقیق دارند ، اگرچه آنها در بالاترین ریسک چندان مناسب نیستند. وی خاطرنشان کرد که دلیل آن عامل انسانی است که بر حیات وحش تأثیر می گذارد.

دانشمندان تأكید كردند كه با مطالعات گزارشات جدید، می توان سیستم هایی را توسعه داد كه شامل بهبود زیرساخت های صحت عامه، تولید ایمن دام و كنترل حرکات انسان از طریق مراکز اصلی ترانسپورت باشد. والش مطمئن است که همه اینها به جلوگیری از همه گیری بعدی کمک می کند.

پیش از این، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت گفته بود که در آینده نزدیک، بشریت با امراض همه گیر جدیدی روبرو خواهد شد. میلیاردر دو تاریخ را نامگذاری کرده است که احتمال ظاهرش زیاد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала