Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته: رئال مادرید سطح متفاوتی دارد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته پس از شکست تیم‌اش در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید، به توانمندی حریف‌اش اعتراف کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان اعتراف کرد که رئال مادرید با شکست تحقیر آمیز تیم‌اش در بازی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان، باعث شده اینتر در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

فقط 7 دقیقه از بازی گذشته بود که پنالتی برای میهمان گرفته شد و آنرا ادن هازارد به گل بدل کرد، در ادامه و در دقیقه 33 نیز آتوروویدال از تیم میزبان با دوکارته شدن از بازی اخراج شد تا نیمه اول به سود رئال خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز با گل به خودی اشرف حکیمی در دقیقه 59، دردسرهای اینتر را بیشتر کرد اما کونته ارزیابی صریح از وضعیت تیم‌اش پس از این شکست انجام داد.

کونته اذعان کرد: "این یک نبرد پر سر و صدا از ابتدا بود. ما عقب رفتیم و پس از آن دشوار بود که دوباره وارد آن شویم، همچنین به دلیل اخراج ویدال همه چیز از ما دور شد. علی‌رغم همه چیز بچه‌ها سخت مقابل یک تیم بزرگ کار کردند."

هازارد رئال را به گل رساند، وقتی که نیکولو بارلا در یک رویای کابوس‌وار برای مردان کونته روی ناچو خطا انجام داد. هازارد پشت توپ ایستاد و اولین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

اندکی پس از پایان نیم ساعت اول بازی، ویدال به دلیل آزار و اذیت مکرر داور آنتونی تیلور، داور انگلستانی را واردار نمود تا او را از زمین بازی اخراج کند.

کونته افزود: "در حال حاضر بازی در برابر تیم‌هایی مانند رئال مادرید به اندازه کافی دشوار است و ما در طول این دو مسابقه اقبال زیادی نداشته ایم. اگر بلافاصله قبول کنید و سپس به 10 مرد بروید، این فقط پیچیده‌تر می‌شود. متاسفانه، من فکر می‌کنم ما تفاوت آنها و ما را دیدیم. با این حال این نباید ما را سرنگون کند و ما باید به دنبال فروتنی و پاسخگویی به دنبال ادامه مسیر خود باشیم. تیم‌ها در سطوح مختلفی هستند و ما باید از هر نظر رشد کنیم. آنها چندین بار قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند در حالی‌که ما دوباره در این مرحله ظاهر می‌شویم. ما نباید اجازه دهیم که تحت تأثیر صداهای بیرون قرار بگیریم. ما باید تلاش کنیم تا شکاف را برطرف کنیم و به شخصیت اصلی خود بازگردیم."

شاگردان زین الدین زیدان بدون سرخیو راموس و کریم بنزما حضور داشتند، غایبانی که باعث دلگرمی اینتر برای بازی می‌شد.

پیروزی 2-0 سبب شد تا رئال مادرید با 7 امتیاز در رده گروه B لیگ قهرمانان پس از چهار بازی قرار بگیرد و منتظر صعود به دور بعد باشد در حالی‌که اینترمیلان از 4 بازی دو تساوی و دو شکست داشته که با دو امتیاز در رده آخر جدول ایستاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала