Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا نیوکمپ در آینده به نام مسی خواهد شد؟

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا می‌تواند در آینده نام ورزشگاه بزرگ نیوکمپ را به نام فوق ستاره‌اش لیونل مسی تغییر نام دهد؟

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در آینده می‌تواند نام ورزشگاه نماد نیوکمپ را به اسطوره باشگاه لیونل مسی تغییر دهد، در حالی که نامزد انتخابات ریاست این باشگاه "امیلی روسارد" قول داده در صورت پیروزی در انتخابات جنوری که پیروزی آن را به دست آورد همه پرسی در این زمینه انجام خواهد داد.

مسی مدتهاست با به ثمر رساندن شمار حیرت انگیز 640 گل بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا بوده است. او 10 عنوان قهرمانی در لالیگا، شش قهرمانی کوپا دل‌ری، چهار لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرده و همچنین در شش بار با شکستن رکورد، توپ طلا به وی اهدا شده است.

این یک ادای احترام مناسب و ماندگار برای مسی است که فقط در سن 13 سالگی هنگامی که از آرجانتین به جمع جوانان بارسا پیوست، روسارد مشتاق است حمایت خود را قبل از نظرسنجی ایجاد کند.

به نقل از مارکا ، این نامزد می‌گوید: "ما یک رفراندوم برای تغییر نام استادیوم از نیوکمپ  به لئو مسی برگزار خواهیم کرد." اما نامگذاری مجدد ورزشگاه برای مسی تنها قول اصلی مبارزات انتخاباتی روسارد در این هفته نیست و این تأیید قصد او برای جذب دوباره نیمار در کنار بازیکن برتر دیگری‌ست.

وی ادعا كرد: "ما قصد داریم دو بازیکن برتر را به خدمت بگیریم كه یكی از آنها نیمار است. ما در تلاش هستیم تا او را به بارسلونا برگردانیم... اگر او از دادخواست خود علیه این باشگاه عقب نشینی کند. ما امیدواریم که بتوانیم به زودی نام بازیکن مشهور دیگری را که می‌خواهیم بیاوریم اعلام کنیم. هیچ کس را بی تفاوت نخواهد گذاشت. ما یک خط مستقیم به بازیکن داریم."

انتخابات ریاست باشگاه غالباً با چنین وعده‌هایی موج می‌زند. خوان لاپورتا مشتاق آوردن دیوید بکهام به نیوکمپ بود که در سال 2003 کاندیداتوری شد اما بعداً پس از پیوستن بکام به رقیب سنتی یعنی رئال مادرید، رونالدینیو را به جای او جذب نمود.

با این حال ویکتور فونت نامزد رقیب هفته گذشته هشدار داد که امور اقتصادی بارسا در وضعیت "بحرانی" قرار دارد و اجازه نمی‌دهد هزینه‌های زیادی برای بازیکنان جدید انجام شود. او اصرار داشت كه هرکسی از این طبیعت قول دهد همانطور كه ​​روسارد كرده، نمی‌تواند جدی گرفته شود: "وضعیت باشگاه هرگز به این شکل نبوده، با همه‌گیر شدن بیماری کروناویروس، آن را هیئت مدیره تشخیص داده است. اکنون داشتن یک پروژه و تیم مهمتر از هر زمان دیگری است. این بار برای شرایط هر کسی که با خرید فوق العاده مانند امباپه و نیمار همراه شود پیشنهاد خیلی معتبری ارائه نمی‌دهد."

در پایان تابستان 400 میلیون یورو بدهی داشت و نقدینگی نداشت. آنها نتوانستند اریک گارسیا را که یک نیاز فوری بود و شخصی [کومان] درخواست کرد، به خدمت بگیرند. او همچنین از دپای درخواست کرد که آنها نمی‌توانند با او قرارداد ببندند و اکنون لالیگا محدودیت‌های حقوق و دستمزد بارسلونا را تعیین کرده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала