Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید از فرصت طلبانی که با تابوت مارادونا عکس گرفتند

© Sputnik / Серхио Гойа /  مراجعه به بانک تصاویر دیگو مارادونا Прощание с Диего Марадоной
دیگو مارادونا  Прощание с Диего Марадоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشخاصی که با تابوت و پیکر بی جان مارادونا اسطوره سابق دنیای فوتبال و ارجنتین عکس گرفتند، به شدت مورد انتقاد وکیل خانوادگی وی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، پیکر مارادونا پس از مرگش، در طی ساعات گذشته برای ادای احترام در معرض دید عموم و هوادارانش قرار گرفت تا طرفداران دیگو برای آخرین بار با او خداحافظی کنند.

البته کسانی هم بودند که از این فرصت سو استفاده کرده و بخاطر لایک و کامنت در صفحات اجتماعی شان دست به کارهایی از قبیل گرفتن عکس یادگاری با تابوت او زدند که این اتفاق به شدت مورد انتقاد طرفداران و خانواده مارادونا قرار گرفته است.

طبق گزارش سایت مترو در انگلیس، سه کارگر موظف شده برای تشییع جنازه ماردونا در بوینس آیرس به دلیل گرفتن عکس با بدن بی جان وی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اند.

این دو تصویر که از طریق شبکه های اجتماعی در آرژانتین منتشر شده نشان میدهد که یک کارگر به نام دیگو مولینا در حالی که یک دستش روی سر مارادونا است و با دست دیگرش ژست نشان میدهد، با او عکس یادگاری گرفته است.

عکس دوم نیز 2 مرد دیگر را نشان می دهد که کنار تابوت ایستاده اند و در حالی که صورت مارادونا کاملاً مشخص است با جسد او عکس گرفتند.

البته دیگو پیکون مدیر تشیع جنازه ماردونا در پایتخت آرژانتین میگویند، این سه نفر کارمند رسمی نبودند و قبل از انتقال جسد مارادونا به کاخ ریاست جمهوری آرژانتین این عکس ها را گرفته اند.

با این حال وکیل خانوادگی مارادونا پس از این اتفاقات به شدت به این موضوع واکنش نشان داد و پس از ساعاتی نیز دیگو مولینا که گفته میشود از کارمندان رسمی شرکت مراسم دفن و کفن تشییع جنازه مارادونا بوده از کارش اخراج شد است.

البته عکس ها زمانی از مبابل او پاک شده که او عکسش را در صفحات اجتماعی منتشر کردبه .د.

البته ماستیاس مورلا وکیل خانوادگی مارادونا در توئیتی گفته این موضوع را دنبال خواهد کرد تا کسانی که چنین کار قبیحی را انجام دادند به سزای اعمال شان برسند.

 

دیگو مارادونا چهره شناخته شده و فراموش نشدنی مستطیل سبز چهارشنبه در حالت خواب جانش را از دست داده است. نتایج کالبد شکافی نیز نشان داده که وی به دلیل نارسایی قلبی و مشکلات ریو.ی جانش را از دست داده است.

وی ساعاتی پیش در کنار پدر و مادرش در قبرستان جاردین دو پاز در حومه بوینس آیرس به خاک سپرده شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала