Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اهداف یونایتد در نقل‌وانتقالات زمستانی؛ راموس در صدر

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد در تلاش است تا در نقل‌وانتقالات زمستانی تیم خود را بیشتر تقویت کند و بازیکنانی چون راموس و هاکان چالهان‌اوغلو را زیر نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در  فصل جاری نتایج خوبی در لیگ برتر انگلیس کسب نکرده و در رده دهم جدول این لیگ قرار دارد.

Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتقاد ستاره سابق یونایتد از کاپیتان‌های این تیم

مدیران این باشگاه به درخواست کادرفنی تصمیم دارند تا در نقل‌وانتقالات زمستانی تیم را بیشتر تقویت کنند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند.

در فهرست زمستانی منچستریونایتد، سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید که تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارد، جدی‌ترین گزینه برای تقویت خط دفاعی عنوان شده است.

به گفته کریستین فالک، روزنامه نگار معتبر بیلد، این باشگاه نیم نگاهی به هاکان چالهان‌اوغلو هافبک ترکیه‌ای آث میلان نیز برای تقویت  خط میانی در نظر گرفته شده و شیاطین سرخ در تلاش اند تا این بازیکن را نیز به خدمت بگیرند.

این باشگاه همچنان برای فروش و قرض دادن چند بازیکن مصمم است و می‌خواهد پول جذب این بازیکنان را از طریق مهیا سازد.

دین هندرسون دروازه‌بان دوم یونایتد که تابستان پس از فسخ قرارداد قرضی‌اش با شفیلدیونایتد به الدترافورد برگشت، احتمالا به سلتیک قرض داده خواهد شد و لینگارد و رومرو نیز به دروازه‌های خروجی نزدیک اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала