Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان؛ آخرین فرصت 100 میلیونی دورتموند برای فروش هالند

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارلینک هالند تا 2024 قرارداد دارد و حالا گفته می‌شود که باشگاه فعلی وی نسبت به رقم بند آزادی او پول می‌خواهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ارلینگ برات هالند طبق قرارداد تا جون 2024 با بوروسیا دورتموند بند آزادسازی 75 میلیون یورویی دارد که می‌تواند در تابستان 2022 اعمال شود. اما برخی از باشگاه‌ها تمایل به انتظار طولانی ندارند و این می‌تواند برای رئال مادرید یک هشدار باشد.

ملی پوش ناوریژی در 20 سالگی از روزهای اوج شکوفایی در بوروسیا دورتموند لذت می‌برد و 16 گل در 12 بازی در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. اگرچه قرارداد او تا جون 2024 با دورتموند ادامه دارد گفته می‌شود که باشگاه‌ها برای جذب وی صف آرایی دارند مانند رئال مادرید. این مُهاجم به عنوان جانشین مناسب کریم بنزما شناخته می‌شود. مایکل زورک مدیر فنی بوروسیا اخیراً نشان داد که در این مسئله طولانی مدت با هالند ساکت است: "شما نباید به این شایعات توجه کنید. من مدت طولانی او را با ما می‌بینم."

حداقل 100 میلیون یورو برای هالند!

براساس گزارش‌های دین جونز خبرنگار یورو اسپورت انگلستان، برخی از باشگاه‌ها در مورد پرونده ارلینگ برات هالند صبوری ندارند. در حقیقت اگرچه یک بند آزادسازی 75 میلیون یورویی از تابستان 2022 قابل لغو است اما خواستگاران هالند باید شانس خود را در تابستان 2021 امتحان کنند. منابع آلمانی به یورو اسپورت انگلستان اطمینان داده‌اند که بوروسیا دورتموند خود را باید برای دریافت پیشنهادات در پایان فصل آماده سازد. فُرصتی برای دورتموند جهت تعیین قیمت ابتدایی این مهاجم در 100 میلیون یورو است، رئال مادرید و سایر باشگاه‌های علاقه مند به ستاره نارویژی اکنون باید منتظر درخواست نهایی دورتموند باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала