Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس، مودریچ، لوکاس، ناچو؛ نام‌هایی در انتظار تمدید قرارداد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در آستانه رسیدن 2021 تمدید قرارداد 4 بازیکن مهم اش را روی دست خواهد داشت. آنها می‌مانند یا می‌روند؟

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید در استادیو جوزپه مه آتزا با سه بازیکنی که آینده آنها در شک جدی قرار دارد برابر اینتر صف آرایی کرد. قرارداد لوکاس واسکز و لوکا مودریچ در جون 2021 و قرارداد ناچو یک سال بعد به پایان می‌رسد.

این باشگاه با وجود عملکرد مثبت خود تاکنون هیچ حرکتی برای تمدید قرارداد این سه بازیکن انجام نداده است.

سپس پرونده مشکل ساز سرخیو راموس وجود دارد که معامله او نیز در سال 2021 به پایان می‌رسد. در این مورد گفتگوها انجام شده و احساس مثبتی در مورد احتمال معامله وجود دارد اما این از واقعیتی جلوگیری نمی‌کند که در بیش از یک ماه کاپیتان رئال مادرید آزاد خواهد بود تا با سایر باشگاه‌ها صحبت کند.

زین الدین زیدان از این کار چه می‌کند؟ خوب اگر به او بستگی داشت هر چهار نفر فردا تمدید می‌شدند زیرا او برای آنها ارزش قائل است و نسبت به این تیم وفاداری زیادی دارد.

 

راموس، پیچیده ترین تمدید

همه در مورد این وضعیت صحبت می‌کنند. زیدان و بازیکن از شنیدن این موضوع در کنفرانس‌های مطبوعاتی خسته شدند و با توجه به امور مالی و اینکه کاپیتان بیش از یک سال تمدید می‌خواهد حل این یک مسئله ساده نخواهد بود.

رئال مادرید قبل از ارائه پیشنهاد رسمی خود هنوز مبالغی را انجام می‌دهد و اگرچه احتمالاً مذاکراتی برای انجام این کار وجود دارد اما هیچ کس فکر نمی‌کند راموس از این باشگاه جدا شود.

 

مودریچ می‌خواهد در مادرید بازنشسته شود

مودریچ می‌تواند بلندتر بگوید اما واضح‌تر نیست: "البته من می‌خواهم در مادرید بمانم، همیشه گفته‌ام آرزوی من بازنشستگی در مادرید است." در حال حاضر باشگاه در حالی‌که زیدان دوست دارد یک معامله را انجام دهد بسیار خوب بازی می‌کند و مودریچ چاره‌ای ندارد جز اینکه با تأثیرگذاری در زمین، قدرت خود را متقاعد کند.

 

زیدان به لوکاس اعتماد می‌کند

لوكاس واسكز نيز علي‌رغم فرم فوق العاده‌اي كه هم اكنون در آن حضور دارد از آنجا كه خودش را به عنوان يك بازيكن ثابت در تيم زيدان تثبيت كرده هيچ روشي در زمينه تمديد باشگاه نداشته است.

زیدان با بیان اینکه احساساتش واضح است گفت: "او فارغ التحصیل آکادمی است و رئال مادرید را در قلب خود دارد... من نمی‌توانم او را تجدید نکنم.

 

سبقت گرفتن ناچو از میلیتائو

قرارداد ناچو یک سال دیرتر از بقیه موارد ذکر شده در اینجا یعنی در سال 2022 منقضی می‌شود، بنابراین وضعیت او شاید آنچنان فوری نباشد اما این بدان معناست که اگر باشگاه قصد تمدید قرارداد خود را نداشته باشد آنها ممکن است به دنبال فروش در این تابستان باشند تا از دست دادن او به صورت رایگان.

با عملکردهای خود ناچو ثابت کرد که به ترتیب سبقت گرفتن از ادر میلیتائو در دستور کار اوست، با این حال باشگاه بحث‌های تازه‌ای را آغاز نکرده و این می‌تواند شرایطی برای تماشا در تابستان باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала