کشف خانه دوران طفلی حضرت عیسی در اسرائیل+عکس

© AP Photo / National Geographic/Dusan Vranicکشف خانه دوران طفلی حضرت عیسی در اسرائیل+عکس
کشف خانه دوران طفلی حضرت عیسی در اسرائیل+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باستنان شناسان در اسرائیل خانه‌ای قدیمی را دریافتند که گفته می‌شود حضرت عیسی (ع) ایام طفلی را در آنجا سپری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، باستان شناسان در اسرائیل پس از چندین سال تحقیقات اعلام کرده اند خانه‌ای که حضرت عیسی مسیح ایام طفلی خود را در آن سپری کرده است، در شهر ناصره پیدا کرده اند.
این خانه برای اولین بار در سال 1880 در شهر ناصره کشف شد. بر اساس گزارش ها حفر این خانه‌ها الی سالهای 1930 انجام شده است.
این درحالیست که در آن زمان، راهبه‌ها شواهدی پیدا نکردند که نشان دهد عیسی زمانی در آنجا زندگی می کرده است، اما یک باستان شناس مدرن اکنون کاملاً عقیده دارد که اینجا خانه او بوده است.


به گفته دانشمند بریتانیایی کن دارک، که از سال 2006 الی 2015 در این مورد تحقیقات کرده است می‌گوید که این خانه عیسی است. فناوری مدرن به دانشمندان این امکان را داده است که ساختمان را به قرن اول مشابه کند. وی معتقد است که شواهد فرضیه های وی حتی در کتاب مقدس وجود دارد.
به گفته باستان شناس، صومعه توسط یک صنعتگر حرفه ای ساخته شده است، که به نظر وی می‌تواند یوسف باشد - طبق عهد جدید، او پدر زمینی عیسی مسیح بود
به گفته دانشمند بریتانیا، متخصص، خانه‌ای زیبا با حیاط بزرگ، اتاق‌های نشینمن و انباری در کنار پاسیو، تراس و پشت بام برای انجام فعالیت‌های منزل در آن‌جا وجود داشت. دارک با اشاره به اینکه تکه‌های سفال و سنگ آهک در آن‌جا پیدا کرده است گفت: " این سازه‌ها شامل کف گچ فشرده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала