پیش بینی رشد انفجاری برای داد و ستد جهانی

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonپیش بینی رشد انفجاری برای داد و ستد جهانی
پیش بینی رشد انفجاری برای داد و ستد جهانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحلیلگران یک بانک انگلیس پیش بینی کرده اند، که در سال 2021 بورس های جهانی به شکل انفجاری رشد خواهند کرد. 

روسیه و چین در داد و ستد از پرداخت دالر امتناع می ورزند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه و چین در داد و ستد از پرداخت دالر امتناع می ورزند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان بی سی، تحلیلگران بانک انگلیسی بارکلیز، پیش بینی کرده اند، که در سال 2021 بورس های جهانی به شکل انفجاری رشد خواهند کرد. 

به گفته نویسندگان، سال آینده اکثر کشورهای جهان می توانند با موفقیت جمعیت را واکسینه کنند که این امر باعث متوقف شدن بیماری همه گیر ویروس کرونا می شود. با توجه به این زمینه، بسیاری از شرکت ها نمایش سودآوری و دستیابی به نتایج خوب از نظر درآمد هر سهم (درآمد خالص پس از مالیات تقسیم بر تعداد سهام) را آغاز می کنند.
تحلیلگران بارکلیز می گویند: این معیار بیش از همه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. به طور کلی ، شاخص EuroStoxx 600 اروپا تا پایان سال 2021 با رشد 13 درصدی روبرو خواهد شد. با این حال، برخی از شرکت ها حتی نتایج بهتری نیز کسب خواهند کرد. از میان آنها غول نفتی انگلیس BP است که سهام آن 63.7 درصد ، بانک هلندی ABN AMRO با 50.6 درصد و هلدینگ ارتباطات از راه دور انگلیس BT Group با 47.2 درصد قیمت آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

تولید ناخالص داخلی جهان نیز به نوبه خود تا پایان سال 2021، 5.4 درصد افزایش خواهد یافت که بهترین نتیجه از سال 2010 خواهد بود. برای شرکتهای اروپایی، این به معنای افزایش 45 درصدی سودآوری است.

تقاضای متراکم از مردم، اقدامات حمایتی دولت ها و بانک های مرکزی و نرخ بهره پایین در اکثر بازارها ، دستیابی به اعتبار ارزان ، به موفقیت کلی کمک می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала