Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برایتون 1 – لیورپول 1؛ VAR امتیازها را تقسیم کرد

© REUTERS / Phil Noble Полузащитник «Ливерпуля» Алекс Окслейд-Чемберлен и полузащитник «Вест Хэм Юнайтед» Фелипе Андерсон на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник «Ливерпуля» Алекс Окслейд-Чемберлен и полузащитник «Вест Хэм Юнайтед» Фелипе Андерсон на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول در ورزشگاه فالمر برابر برایتون تساوی کرد و دو امتیازی ارزشمند را در دقایق پایانی از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین دیدار از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه فالمر مهمان برایتون بود و برابر این تیم با نتیجه 1-1 متوقف شد.

لیورپول در این دیدار بازی بهتری آغاز کرد و موقعیت‌های مناسب گُلزنی داشت اما موفق  به باز کردن دروازه حریف در نیمه نخست نشد.

سرخ‌ها در نیمه دوم فشار حملات را بیشتر کردند و در دقیقه 60 موفق شدند دروازه برایتون را باز کنند.

دیگو ژوتا بازیکن پرتگالی لیورپول که نمایش بسیار خوبی در بازی‌های لیورپول داشته است، باز هم ناجی تیمش شد و برای سرخ‌ها گُل ارزشمندی به ثمر رساند.

برایتون پس از دریافت گُل یکی پنالتی دریافت کرد اما این پنالتی از دست رفت.

در ادامه سادیو مانه که به عنوان بازیکن تعویض وارد زمین شده بود، توانست برای تیمش گُلزنی کند اما این گُل پس از بررسی VAR مردود اعلام شد.

برایتون اما تسلیم نشد و فشاری زیادی به روی دروازه آلیسون آورد و در دقیقه 3+90 پنالتی دیگری به دست آورد و این پنالتی را پسکل گراب به گُل تبدیل کرد.

در نهایت و پس از پایان 90 دقیقه لیورپول برابر برایتون متوقف شد و دو  امتیازی حیاتی را از دست داد.

با وجود این تساوی لیورپول 21 امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد. برایتون نیز 10 امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول جا خوش کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала