Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنیتز: با رونالدو مشکلی ندارم، او یک قهرمان واقعی است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل بنیتس
رافائل بنیتس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافائل بنیتز سرمربی اسپانیایی که مدتی هدایت رئال مادرید را به عهده داشت، در مورد روابطش با رونالدو که در آن زمان در مادرید حضور داشت، صحبت کرد و مدعی شد که مشکلی با فوق ستاره پرتگالی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رافائل بنیتز در فصل 2015 – 2016 مدتی هدایت رئال مادرید به عهده داشت اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم اخراج و زین‌الدین زیدان جایگزین او شد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بنیتز: دوست دارم روزی سرمربی مسی باشم

در زمان اخراج بنیتز، شایعاتی وجود داشت که وی با کریستیانو رونالدو که دو سال پس از اخراج او به یوونتوس پیوست، روابط خوبی نداشته و درگیری با فوق ستاره پرتگالی سبب اخراج او شده است.

بنیتز که در حال حاضر در کشور چین به عنوان مربی فعالیت دارد، پس از 5 سال در مورد روابطش با رونالدو صحبت کرد و مدعی شد که هیچ مشکلی با ستاره فعلی یوونتوس ندارد.

او در این مورد گفت:" رونالدو یک بازیکن حرفه‌ای و یک قهرمان است. او بسیار رقابتی است و آن‌چه را که به او گفتم انجام می داد. او باید پرسینگ را شروع کند، همه چیز در یافتن تعادل خوب با هم تیمی هایش بود. این درست نیست که به سرانجام بدی رسید، یک هفته پیش من مادرید را ترک کردم او با احترام درباره کار ما صحبت می‌کرد. هیچ مشکلی بین ما نبود."

رئال مادرید پس از اخراج بنیتز به اوج موفقیت رسید و سه فصل پشت سر هم قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала