Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشایر: فرناندز تأثیر رونالدو را در من‌یونایتد دارد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد Russia World Cup Portugal Training
برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد  Russia World Cup Portugal Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشایر ادعا می‌کند برونو فرناندس می‌تواند همان تأثیر کریستیانو رونالدو را در منچستریونایتد داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ برونو فرناندز می تواند همان تأثیر کریستیانو رونالدو را در منچستریونایتد داشته باشد. این نظر اوله گونار سولسشایر سرمربی شیاطین سرخ است که در کنار رونالدو بازی می‌کرد و اکنون به عنوان مدیر بهترین بازیکن فرناندس را دارد.

بازیکن جنوری پس از 2 گل در پیروزی اواسط هفته مقابل باشاک‌شهیر در 35 بازی با 34 گل حضور یافته و سولسشایر با مقایسه تأثیر رونالدو در یونایتد موافق است.

مربی نارویژی گفت: "او قطعاً آن حضور و تأثیر را روی هم تیمی‌ها دارد. فقط از زمان ورود او به نتایج نگاه کنید. او انرژی، رهبری و بازیکن تیمی را دارد که برای ادامه کار ما کلیدی است."

فرناندس و هم تیمی‌هایش در یونایتد روز یکشنبه به مصاف ساوتهمپتون رده پنجمی می‌روند زیرا آنها تلاش می‌کنند چهار پیروزی متوالی در همه رقابت‌ها را بدست آورند. اما سولسشایر اذعان می‌کند که این طرف قدیس‌ها در خانه خود در حال اثبات شان هستند.

وی گفت: "این همان چیزی است که یورگن کلوپ وارد لیورپول شد. او عاشق فشار دادن و قرار گرفتن در جلو و پرخاشگری است که بازی در برابر آن دشوار است. اگر روی توپ ساکن شوید آنها تله‌هایی نصب کرده‌اند و تماشای پیشرفت آنها تحت نظر رالف بسیار جالب بوده است. ما می‌دانیم که این کار دشواری خواهد بود آنها واقعاً خوب عمل ‌اند. آنها پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند."

میسون گرینوود برای شروع بعد از بیماری آماده خواهد شد و سولسشایر معتقد است که او بازیکن عالی را برای یادگیری به عنوان شماره 9 در ادینسون کاوانی کهنه کار دارد.

وی گفت: "میسون قطعاً می‌تواند به شماره 9 برتر تبدیل شود و او یکی از بزرگترین شماره های 9 در فوتبال جهان را در ادینسون برای یادگیری دارد و همین امر برای آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد نیز صدق می‌کند."

سولسشایر یک بار دیگر به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا، پاول پوگبا را از دست خواهد داد در حالی که اسکات مک تومینای نیز مصدوم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала