Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران رئال مادرید هالند را به امباپه ترجیح میدهند

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنطور که شواهد نشان میدهد، هواداران رئال مادرید خرید ارلینگ هالند ستاره دورتمند را به کلیان امباپه ستاره پی اس جی ترجیح میدهند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید هنوز مشتاقانه به دنبال جلب نظر ارلینگ هالند در سال 2022 است زیرا یک بررسی نشان می دهد که هواداران لوس بلانکوس ترجیح می دهند این باشگاه دروازه بان نروژی را به جای کیلیان امباپه به خدمت بگیرد.

ستاره بوروسیا دورتموند طی 12 ماه گذشته با یک بازی نجومی در باشگاه سابق RB سالزبورگ و لباس بوندسلیگا یک جایزه پسر طلایی 20 ساله را از آن خود کرده است.

نمایش های هالند به طرز غیرمنتظره ای منجر به ارتباط قوی با برخی از بزرگترین باشگاه های اروپا شده است، گفته می شود منچستر یونایتد و مادرید پیشگام امضای مهاجم هستند.

روزنامه آ.اس اسپانیا گزارش میدهد که قهرمان لالیگا در حال نقشه کشی از دو پنجره نقل و انتقالات بعدی خود است و هالند هدف اصلی پنجره 2022 خواهد بود.

اسپانیایی ها ابتدا تابستان سال آینده تلاش خواهند کرد تا امباپه را از پاری سن ژرمن دریافت کنند و هدف این بازیکن فرانسوی شماره 1 سرمربی زین الدین زیدان باشد.

خود مباپه پس از پشت سر گذاشتن در صحنه با موناکو در سال 2017 ، از صعود نجومی مشابه هالند برخوردار شده است.

​با این حال، یک نظرسنجی توسط آ.اس توسط هواداران مادرید نشان داده است که 64 درصد هواداران ترجیح می دهند این باشگاه به جای قهرمان جام جهانی ، هالند را به خدمت بگیرد.

همین رسانه در اوایل هفته جاری ادعا کرد که روسای رئال مادرید با "توافق نامه" با بوروسیا دورتموند - از طریق نماینده هالند - توافق کرده اند تا یک سال و نیم معامله نهایی شود.

هانس-یواخیم واتسک ، رئیس دورتموند این هفته اظهار داشت كه برای سال آینده هیچ شرط آزادی وجود ندارد اما اعتقاد بر این است كه هالند می تواند با حدود 65 میلیون پوند در سال 2022 در دسترس باشد.

مارتین اودگارد  دوست هالند و هم تیمی وی در تیم ملی نروژ، برای حرکت و متقاعد کردن ستاره دورتموند که آینده اش در پایتخت اسپانیا است، مهم پنداشته می شود.

آ.اس نوشت که مادرید "با هر روز که بگذرد" به استعداد هالند اطمینان بیشتری می یابد و باشگاه معتقد است که او از نظر گل در صحنه اروپا جانشین رابرت لواندوفسکی است.

این باشگاه از موقعیت بالایی برای تمدید قرارداد برخوردار است اما نسبت به تهدید منچستر یونایتد که علاقه زیادی نیز به جذب این بازیکن 20 ساله دارد، محتاط است.

مایکل زورک، مدیر ورزشی دورتموند ، این هفته گفت که او هالند را بخشی از آینده بلند مدت باشگاه می داند.

'ما با او برنامه بلند مدت داریم. زورک پیش از درگیری آخر هفته دورتموند با کلن در بوندس لیگا گفت: "ما حتی همه شایعات را نیز در نظر نمی گیریم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала