Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گماشتن مأمور برای پیدا کردن باشگاه جدید از سوی لاوتارو؛ امیدهای بارسا زنده شد

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان، خورخه مندس را مأمور ساخته تا برای او باشگاه جدید جستجو کند.

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز مهاجم جوان و گُلزن اینترمیلان به نظر می‌رسد که که از نمایش تیمش در رقابت‌های اروپایی راضی نیست و تصمیم دارد تا این باشگاه را در تابستان آینده ترک کند.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
اختلاف اینتر با لاوتارو به سود بارسلونا

این بازیکن به همین منظور با وجود آن که با بتو یاک و رولاندو زاراته قرارداد دارد و آن‌ها نماینده‌های این بازیکن اند، خورخه مندس نماینده رونالدو، خوزه مورینیو را مأمور ساخته تا برای او باشگاه جدید جستجو کند.

مندس نماینده دائمی لاوتارو نخواهد بود و تنها تا زمانی که این بازیکن به تیم دیگری می‌پیوندد با این بازیکن همکاری خواهد داشت.

وظیفه مندس یافتن باشگاهی است که بتواند خواسته های اینتر در بخش اقتصادی این معامله را برآورده کند و مطمئنا نماینده پرتگالی در این بخش تجربه زیادی دارد.

از باشگاه بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن یاد می‌شود و لاوتارو هم مایل به پیوستن به این باشگاه است اما شرایط مالی باشگاه طوری است که توان پرداخت 100 میلیون را برای جذب این بازیکن ندارد.

با توجه به روابط خوبی مندس با رئال مادرید و یوونتوس این احتمال وجود دارد که این بازیکن راهی این تیم شود و از بارسا دور شود.

از سویی هم بارسلونا در حال حاضر تمایل زیادی به جذب دیپای دارد و می‌خواهد این بازیکن هالندی را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала