Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت کلوپ در مورد واینالدوم شکسته شد

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی موفق لیورپول، پس از مدت‌ها در مورد واینالدوم هافبک هالندی تیمش ابراز نظر کرد و از خواست تا در این تیم بماند.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینو واینالدوم در سال 2016 از نیوکاسل به لیورپول منتقل شد و از آن زمان تا حالا نقش به سزایی در موفقیت‌های سرخ‌ها داشته است.

لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
رکورد تاریخی لیورپول؛ سرخ‌ها به 64 بازی بدون شکست در لیگ برتر رسیدند

قرارداد فعلی این هافبک هالندی در پایان فصل با لیورپول به پایان می‌رسد و تا حالا دو طرف هیچ‌گونه مذاکرۀ برای تمدید قرارداد نداشته اند.

باشگاه لیورپول که تیاگو آلکانتارا، الکس آکسلید-چمبرلین، نبی کیتا، جوردن هندرسون، کورتیس جونز، فابینیو و جیمز میلنر را در خط میانی دارد، از نقش برازنده این بازیکن هالندی آگاه است و کلوپ از مدیران این باشگاه بارها خواسته تا برای حفظ واینالدوم تلاش کنند.

این سرمربی هالندی که همواره در مورد آینده واینالدوم سکوت کرده بود، در آخرین گفت‌وگویش سکوت خود را شکست واضح بیان کرد که خواهان ماندن هافبک هالندی در آنفیلد است.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" من واقعاً نمی‌توانم چیزهای زیادی در این باره بگویم اما خوشحالم اگر او اینجا بماند. من از جینی بسیار راضی هستم و او همیشه برای من خوب بازی کرده است، به همین دلیل است که او 202 بازی برای انجام داده است. جینی یکی از بهترین افرادی است که من ملاقات کرده ام و او یکی از بهترین بازیکنانی است که من تاکنون تمرین داده‌ام. من دوست دارم او بماند و تا زمانی که تصمیم نهایی گرفته نشود، همه چیز ممکن است. من در این مورد مثبت می‌اندیشم".

این در حالی‌ست که بارسلونا شدیداً به دنبال این هافبک باتجربه است و رونالد کومان می‌خواهد که پس از ختم قرارداد واینالدوم با لیورپول، کاتالان‌ها او را به صورت آزاد به خدمت بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала