اخراج دانشجویان خارجی به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا از دانشگاه های روسیه 

© Sputnik / Sergey Pyatakov /  مراجعه به بانک تصاویر اخراج دانشجویان خارجی به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا از دانشگاه های روسیه 
اخراج دانشجویان خارجی به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا از دانشگاه های روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی دانشجویان دانشگاه های روسیه به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا و مشکل آموزش از راه دور از دانشگاه ها این کشور ممکن اخراج شوند.

اعلام زمان بازگشت دانشجویان خارجی به فدراسیون روسیه - اسپوتنیک افغانستان
اعلام زمان بازگشت دانشجویان خارجی به فدراسیون روسیه
به گزارش اسپوتنیک، وضعیت دشوار ایجاد شده در جریان گسترش ویروس کرونا، مرزهای کشورها را به روی ورود خارجیان به روسیه بسته کرده و تنها به خاطر کارهای ضروری و با دلیل قوی ورود ممکن است و آموزش دلیل قوی برای ورود نیست. 

در نتیجه، آن دسته از دانشجویان خارجی که نمی توانند وارد خاک فدراسیون روسیه شوند، در واقع نمی توانند تحصیلات خود را آغاز کنند. درباره آموزش از راه دور، سازماندهی آن در سطح مناسب غیرممکن است، اما در بعضی از تخصصها کاملاً غیرممکن است.

مشخص شده است که ما درباره دانشجویان خارجی صحبت می کنیم که زیر سهمیه روس سترودنیچستوا Rossotrudnichestvo تحصیل می کنند. اینها پزشکان آینده و همچنین دانشجویان رشته های تخصصی تئاتر هستند. به عنوان نمونه، دانشجویان دانشگاه های تئاتر شکایت دارند که آموزش حرفه های خلاق را نمی توان از راه دور انجام داد. شماری از دانشگاه ها موضوع اخراج دانشجویانی را که در کلاس ها شرکت نمی کنند، مطرح کرده اند.
تا به امروز ، بیش از دو هزار دانشجوی خارجی از دولت روسیه خواسته اند که به آنها اجازه دهند به منظور تحصیل به فدراسیون روسیه وارد شوند. ایوان ملنیکوف، فعال حقوق بشر و وکیل دادگستری گفت، که وی با درخواست کمک به دانشجویان خارجی که در دانشگاه های روسیه تحصیل می کنند، به تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر مراجعه کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала