Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا 4 اوساسونا 0؛ جشنواره گل کاتالان‌ها در شب یادبود از مارادونا

© AP Photo / Joan MonfortНападающий "Барселоны" Лионель Месси, фото из архива
Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا با 4 گل میهمان‌اش اوساسونا را از پیش رو برداشت تا نفس تازه بکشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در یازدهمین هفته از بازی‌های لالیگای اسپانیا تیم‌های فوتبال از اوساسونا میزبانی کرد و در شب احترام ویژه کاتالان‌ها به اسطوره فقید دنیای فوتبال دیگو آرماندو مارادونا، حریف‌اش را با حساب 4-0 شکست داد.

در این بازی ابتدا مارتین بریتویت در دقیقه 29 و سپس آنتون گریزمن در دقیقه 42 موفق شدند بارسا را نیمه اول پیروز به رختکن بروند. نکته جالب اما صحنه گل‌زنی بریتویت بود که لیونل مسی به یاد بود دست خدا (مارادونا) پس از برگشت توپ و برخورد با بازیکن حریف دست‌اش را به سمت توپ دراز کرد.

نیمه دوم با برتری بارسایی‌ها آغاز شد زیرا این تیم بار دیگر بر حریف چیره شدند و تواستند ابتدا در دقیقه 57 توسط گریزمن و سپس در دقیقه 73 توسط لیونل مسی به گل برسند. در حالی‌که گل دقیقه 70 دمبله به خاطر آفساید بود ترینکائو مردود دانسته شد. البته لیونل مسی نیز پس از گل‌زنی لباس خود را بیرون کشید تا لباس زیر آن مخصوص باشگاه نیواولد بویز با شماره 10 دیگومارادونا را به نمایش بگذارد.

با این برتری تیم فوتبال بارسلونا14 امتیازی شد و از رده 14م به مکان هفتم خود را بالا کشید و اوساسونا در امتیاز 11 ماند و در مکان 15 باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала