Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داور ویدویی به نفع یا ضرر رئال؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر VAR کمک داور ویدیویی
VAR کمک داور ویدیویی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال رئال مادرید از داور ویدیویی مسابقات / VAR عصبانی است و از بازی‌ خود نگرانی دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ماه‌های اخیر گفته شده بود که VAR به رئال مادرید کمک می‌کند، اما شنبه شب دو پنالتی واضح این تیم در برابر آلاوز می‌توانست گرفته شود که VAR اما دخالت نکرد. همچنین در سه دیدار گذشته لالیگا 5 پنالتی دیگر نیز علیه رئال مادرید اعلام شده است.

مدیران رئال مادرید سکوت کرده‌اند ولی اعتقادی وجود دارد که اکنون زمان ابراز نگرانی است. در والدبباس آنها معتقدند آنچه شنبه شب اتفاق افتاد نتیجه تمام آنچه در هفته‌های گذشته گفته شد و فشاری که در حال افزایش است، می‌باشد.

این مدیران همچنین نگران عملکرد شنبه شب تیم زین الدین زیدان هستند. بازیکنان مطمئناً انگیزه داشتند اما در بازی بی نظمی وجود داشت و شروع مسابقه ضعیف بود.

آیا آنهایی که در اتاق VAR بودند تکراری مشاهده کردند؟

در مورد دو حادثه از شکست مقابل آلاوز ناباوری وجود دارد اما به خصوص در مورد حادثه‌ای که ویکتور لاگاردیا موهای مارسلو را در داخل محوطه جریمه می‌کشد.

داور داخل زمین آدریان کوردرو وگا آن را مشاهده نکرد اما همچنین خوزه لوئیس گونزالس گونزالس و تیمش در اتاق VAR این اتفاق را ندیدند.

فیلم تلویزیونی این بازی تکرار را نشان نمی‌دهد و در اتاق VAR نیز یکی وجود ندارد.

مارکا مدعی است که بازپخش بعداً ظاهر شد اما از یک دوربین شخصی.

در نیمه وقت، مارسلو حدود یک دقیقه به صحبت با داور پرداخت تا سعی کند توضیحی پیدا کند. این مقام در پاسخ به ستاره برزیلی گفت: "او دستش را روی تو گذاشت اما مدام دوید."

جدال دوم با حادثه‌ای بین روبن دوارته و ادن هازارد بوجود آمد. اگرچه مدافع آلاوز ابتدا توپ را بدست آورد اما با هازارد نیز برخورد کرد.

پس از بازی امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط نهادی رئال مادرید با وجود این حوادث آرامش خود را حفظ کرد. او از بازیکنان دفاع کرد و گروه را در درجه اول قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала