Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کهکشانی‌ها در تلاش بازگشت مسی جاپانی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید معامله پشت پرده را روی دست گرفته و قصد دارد در زمستان ستاره جاپانی‌اش را برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تاکفوسا کوبو که زمان بازی در ویارئال ندارد جایی که وی در این فصل به صورت قرضی به سر می‌برد، می‌تواند زمستان امسال به رئال مادرید بازگردد و در نیم فصل دوم به صورت قرضی از زمین خارج شود. اعجوبه جاپانی حتی در حال حاضر راهی برای نجات دارد.

رئال مادرید پس از اولین فصل قرضی به مایورکا، "مسی جاپانی" را با فرستادن به ویارئال برای پیشرفت و بدست آوردن زمان بازی، هدفش را بالاتر برد. سفارشات اونای امری و تاکفوسا کوبو در ابتدای فصل با دشواری زیادی روبرو شد و فقط در پایان بازی باید به این موضوع راضی بود. شرایط دشوار پذیرفتن برای این بازیکن بلکه همچنین برای رئال مادرید که مدت زمان بازی طولانی‌تری را برای جدایی جوان جاپانی انتظار داشت. بنابراین بازگشت تاكفوسا كوبو قبلاً در زمستان امسال مورد توجه قرار گرفته بود تا او را به باشگاهی قرض دهد كه بتواند نقش مهم‌تری در آن داشته باشد.

رئال بتیسس کوبو را می‌خواهد

به اساس گزارش استادیو دیپورتیوو، رئال بتیس شرایط کوبو را در ویارئال بسیار دقیق رصد می‌کند. گفته می‌شود در صورت خاتمه دادن قرض وی توسط ویارئال، باشگاه آندلوسی آماده است تا زمستان امسال اعجوبه جاپانی را به خدمت بگیرد. با این حال اندلسی‌ها به دلیل هزینه قرضی می‌توانستند برای تکمیل معامله تلاش کنند در حالی‌که ویارئال 2.5 میلیون یورو به رئال مادرید پرداخت کرد. رسانه‌های اسپانیایی در واقع تأیید می‌کنند که رئال بتیس باید از قبل میزان حقوق و دستمزد خود را کاهش دهد و بنابراین می‌تواند برای دستیابی به نیروهای قابل توجه در زمستان مشکل داشته باشد. علاوه بر این پایان قرارداد قرضی کوبو توسط رئال مادرید قابل انجام نیست. با این حال ویارئال برای پرداخت تنها 1.25 میلیون یورو یا نیمی از کل مبلغ قرضی، فسخ قرض را در نظر می‌گیرد در حالی‌که طبق اطلاعات استادیو دیپورتیوو، وی می‌تواند با پاداش به 5 میلیون یورو برسد. آینده این جوان مادریدی هنوز مشخص نیست و هفته‌های آینده می‌تواند سرنوشت ساز باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала