به دنیا آمدن یک کودک با آنتی‌بادی کرونا در سنگاپور

CC0 / Pixabay / به دنیا آمدن یک کودک با آنتی‌بادی کرونا در سنگاپور
به دنیا آمدن یک کودک با آنتی‌بادی کرونا در سنگاپور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های محلی در سنگاپور از به‌دنیا آمدن یک نوزاد با آنتی‌بادی کووید-19 خبر می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه استریتس تایمز، یک زن سنگاپوری که در دوران بارداری به بیماری همه‌گیر ویروس کرونا مبتلا شده بود، پسری را به دنیا آورد که مشخص شد دارای آنتی‌بادی کووید-19 است.

سلین نگ-شن 31 ساله، در ماه مارچ سال روان، هنگامی در هفتۀ دهم بارداری بود، تست کرونایش مثبت اعلام شد. طبق معلومات این روزنامه، این زن هنگام بازگشت از سفر اروپا به ویروس کرونا مبتلا شد. شکل بیماری وی خفیف شود و پس از دو نیم هفته از شفاخانه مرخص شد. این زن سنگاپوری در ماه نوامبر پسری به نام آلدرین به‌دنیا آورد. داکتران ویروس کرونا را در او پیدا نکردند.

سلین نگ-شن می‌گوید: این بسیار جالب است. داکتر متخصص اطفال برایم گفت که آنتی‌بادی های من از بین رفته است. ولی آلدرین آنها را دارد. اما داکتر من فکر می‌کند که در دوران بارداری آنتی‌بادی هایم را به او داده‌ام.

همانطور که روزنامه یادآور می‌شود، شاید این اولین مورد در سنگاپور نباشد. بنابراین، در ماه اپریل، ناتاشا لینگ زن سنگاپوری یک نوزاد را به دنیا آورد، که در هفتۀ سی و ششم بارداری به کرونا مبتلا شده بود. این روزنامه خاطرنشان کرد که کودک متولد شده ممکن اولین کودک در سنگاپور باشد که با آنتی‌بادی متولد شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала