رسانه‌ها: ترامپ 2024 خود را کاندید ریاست جمهوری می‌کند

© REUTERS / ERIN SCOTTرسانه‌ها: ترامپ 2024 خود را کاندید ریاست جمهوری می‌کند
رسانه‌ها: ترامپ 2024 خود را کاندید ریاست جمهوری می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های امریکایی گفته اند که دونالد ترامپ قصد دارد سال 2024 دوباره خود را کاندید ریاست جمهوری این کشور کند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های امریکایی گزارش داده اند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده امریکا قصد دارد در روز تحلیف جوبایدن که پیروز انتخابات سال جاری شده است، از کاندیداتوری خود به انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 اعلام کند.
روزنامه دیلی بیست با استناد به منابع خود گزارش داده است كه ترامپ در حال بررسی راه های مختلفی برای جلوگیری از بایدن است، از جمله مهمترین آنها اعلام كردن برنامه ها برای رقابت مجدد با وی است.

ترامپ دوباره ادعا کرد در انتخابات امریکا برنده شده است - اسپوتنیک افغانستان
واکنش عجیب ترامپ به ترور دانشمند هسته‌ی ایران

به گفته منابع، ترامپ به دنبال زمان مناسب برای اعلامیه است تا جمهوری خواهان را برای چهار سال آینده برای رقابت با بایدن نگهدارد. دو منبع آگاه گفتند که در دو هفته گذشته، ترامپ ایده برگزاری یک مراسم را در هفته تحلیف دارد تا از نامزدی خود در سال 2024 اعلام کند.
ترامپ چند روز پیش باردیگر تکرار کرد که در انتخابات 3 نومبر تقلب صورت گرفته است.
پیش از این رسانه‌های امریکا گزارش داده بودند در حالی که شمارش آرا در برخی ایالت‌های این کشور همچنان ادامه دارد، شمار آرای جو بایدن نامزد حزب دموکرات از ۸۰ میلیون رای فراتر رفته است.
یادآوری می کنیم، که بر پایه آمار پایگاه «کوک پلتیکال ریپورت» بایدن تا کنون ۸۰،۰۳۳،۹۹۶ رای بدست آورده که ۵۱ درصد از کل آرای اخذ شده را شامل می‌شود.
همچنین دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی امریکا نیز تا کنون ۷۳،۸۷۸،۹۰۷ رای بدست آورده که ۴۷.۱ درصد از کل آرا به شمار می‌آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала