Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهم‌ترین شایعات خبری نقل و انتقالات 29 نوامبر

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که 29 نوامبر رو به تمام شدن است اما مهم‌ترین شایعات نقل و انتقالات خبری چیست؟

به گزارش اسپوتنیک؛ برجسته‌ترین شایعات بازار نقل و انتقالات امروز 29 نوامبر چیست؟ خبرهایی نشر شده در مورد ارلینگ هالند، کیلیان امباپه و جولن لوپتگی را به بررسی می‌گیریم.

بازار نقل و انتقالات رسماً تا 4 جنوری 2021 بسته است. با این وجود نقل و انتقالات بسیاری وجود دارد که خارج از مدت تعیین شده شروع به تولید می‌کنند و بنابراین شایعات و اطلاعاتی را که طی ماه‌های گذشته بوجود می‌آید تشکیل می‌دهند. حالا ما به مهم‌ترین‌های امروز 29 نوامبر 2020 می‌پردازیم.

کیلیان امباپه

رئال مادرید تصمیم می‌گیرد امباپه برای 2021 و هالند برای 2022

کیلیان امباپه و ارلینگ هالند دو هدف جدی رئال مادرید در بازار هستند. دو بازیکن برتر جهان در حال حاضر که در لیست اهداف تیم رئال مادرید قرار دارند اما به نوبه خود به دلیل پیچیدگی اقتصادی که برای این باشگاه به همراه خواهد داشت در یک بازار ممکن نخواهند بود. بنابراین در یک لیست از اولویت‌ها، برنامه‌های تیم سفید یک مسیر مشخص است. "امباپه" برای 2021 و هالند برای 2022. این می‌تواند طرحی باشد که تیم سفیدپوشان برای تحقق بخشیدن به رئال مادرید از آینده تعیین کرده است.

کوتینیو

نماینده کوتینیو جدایی این بازیکن در جنوری را تکذیب کرد.

کوتینیو همچنان یکی از تردیدهای اصلی فصل بارسلونا در بازار است. علی‌رغم این‌که وضعیت او در باشگاه بارسا تثبیت شده، پس از عملکرد منفی و انتقال بعدی او در بایرن، تداوم او فقط تضمین نشده است. اول از آنجا که از نظر اقتصادی باشگاه بهترین وضعیت را ندارد، در مرحله دوم بازگشت آن به ثبات باعث می‌شود که بار دیگر یکی از بازیکنان مطلوب برای سایر باشگاه‌ها باشد و در این زمینه می‌تواند یکی از بزرگترین بازیکنان باشد. با این حال به گفته موندو دپورتیوو نماینده او اطمینان داده که موقعیت بازیکن برزیلی حداقل تا تابستان در بارسلونا ادامه دارد. بنابراین احتمال جدایی در بازار زمستانی بعدی را رد می‌کند.

ارلینگ هالند

یوونتوس به جمع مشتریان ارلینگ هالند پیوست

ارلینگ هالند یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان است. سطح گلزنی و آمادگی جسمانی او را به یکی از باارزش‌ترین بازیکنان تبدیل می‌کند و باشگاه‌های بیشتری برای انتقال فرضی آینده به او علاقه مند هستند. بنابراین با توجه به شایعات رئال مادرید به عنوان کاندیدای اصلی، در ساعات آخر نام یوونتوس می‌پیوندد. طبق گزارش کالچیو مرکاتو باشگاه ایتالیایی که دارای قدرت اقتصادی و ورزشی است تا بتواند در مقابل تیم مادریدی در عملیات گرفتن مهاجم نارویژی از بوروسیا دورتموند بایستد.

لیدز

لیدز فکر می‌کند جولن لوپتگی جایگزین بیلسا است

فصل لیدز پس از بازگشت او به جمع نخبگان با پیروزی و شکست همراه است. درست است که سرخپوشان بیش از هر چیز به خاطر وفاداری به سبک خود که کلید ظهور آنها بود برجسته هستند. با این حال برنامه جسورانه آنها می‌تواند همزمان آنها را از نظر حمله خطرناک و هم در انجام کارهای دفاعی مجاز کند. به همین دلیل، سان تأیید می کند که در صورت خداحافظی فرضی مارچلو بیلسا از نیمکت محلی الان رود، لیدز قبلاً نام جولن لوپتگی را به عنوان گزینه جایگزین برای فصل آینده در اختیار داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала