Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال 1 - ولورهمپتون 2؛ بدترین شروع توپچی‌های لندن در تاریخ لیگ جزیره با «مایکل آرتتا» رقم خورد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال
تیم فوتبال آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال در دیدار خانگی برابر ولورهمپتون با حساب دو بر یک باخت و پنجمین شکست خود در این فصل را تجربه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، آرسنال که در شرایط بسیار بدی قرار دارد در ورزشگاه امارات از ولورهمپتون پذیرایی کرد و متحمل شکست دو بر یک شد تا برای پنجمین بار در فصل جاری مغلوب شود.

Arsenal FC - اسپوتنیک افغانستان
لغو پرواز آرسنال به خاطر شرایط نامساعد آب‌وهوا

در دقیقه 27 نتو گل نخست بازی را برای مهمان به ارمغان آورد اما سه دقیقه پس از آن، گابریل مدافع پیش تاخته آرسنال موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. پودنس در دقیقه 42 برای مهمان گل زد و این نتیجه تا پایان بازی پابرجا ماند. شاگردان آرتتا با این باخت، پنجمین شکست فصل خود را تجربه کردند.

در نیمه دوم تلاش شاگردان «آرتتا» برای جبران سودی نداشت تا آرسنال بازهم مغلوب شود. اکنون این تیم با 13 امتیاز در جایگاه دور از انتظار چهاردهم جدول است. از نکات دیگر بازی، رائول خیمنس مهاجم ولورهمپتون در دقیقه 15 پس از برخورد شدید با داوید لوئیس، به طرز وحشتناکی مصدوم شد. خیمنز برای دقایق طولانی و بدون حرکت نقش بر زمین بود و با تدابیر خاص پزشکی راهی بیمارستان شد.

با این نتیجه ولوز با 10 بازی 17 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ساوتهمپتون در رتبه ششم جدول لیگ جزیره جای گرفت، آرسنال هم با 13 امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه چهاردهم باقی ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала