Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادای احترام به مارادونا؛ دختری که یک دقیقه سکوت نکرد

© REUTERS / Yara NardiГраффити с Диего Марадоной на стене здания в Неаполе
Граффити с Диего Марадоной на стене здания в Неаполе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختری فوتبالیستی که نمی‌خواست یک دقیقه سکوت را برای مارادونا حفظ کند: او به پشت می نشیند و دلایل سخت خود را توضیح می دهد

به گزارش اسپوتنیک؛ این هفته در تمامی بازی‌های فوتبالی شاهد ادای احترام به مارادونا بودیم که چهارشنبه گذشته در سن 60 سالگی درگذشت ولی در میان کسانی که به او احترام کردند، کسی بود که نمی‌خواست با جریان پیش برود و از صحیح سیاسی خودداری کرد.

ما در مورد پائولا داپنا بازیکن 24 ساله فوتبال ویاایش اینترریاس FF صحبت می‌کنیم که این شنبه در یک بازی دوستانه مقابل دپورتیوو لا کرونیا در بازی‌های زنان با نتیجه 10-0  تیم میزبان محلی برنده شد.

پائولا با تصمیم به یک دقیقه سکوت به خاطر مارادونا قبل از شروع مسابقه، خود را در میدان دید و تصمیم گرفت که این کار را انجام ندهد. او می‌گوید: "همکارانم به من نگاه کردند و خندیدند زیرا آنها می‌دانستند که من آن را انجام نمی‌دهم."

چند روز پیش در روز منع خشونت جنسیتی این حرکات صورت نگرفت و اگر یک دقیقه سکوت برای قربانیان رعایت نشود من حاضر نیستم این کار را برای یک سوال استفاده کننده انجام دهم. من از رعایت آن دقیقه سکوت برای یک متجاوز، کودک دوست و سو استفاده کننده خودداری کردم."

وی ادامه داد: "من گفتم كه بخاطر یك متجاوز، كودك كاره و بدرفتار از احترام آن دقیقه سكوت خودداری كردم و مجبور شدم روی زمین بنشینم و پشتم را برگردانم."

وی در پایان گفت: "برای اینکه یک بازیکن باشی باید یک نفر اول باشی و ارزشهایی فراتر از توانایی‌هایی مانند او داشته باشی که می‌دانیم این ویژگی‌های دیدنی و مهارتهای فوتبال بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала