دزدان دریائی شهروندان روسیه را گروگان گرفته اند

© AFP 2023 / Roberto Schmidt دزدان دریایی
دزدان دریایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون روسیه از جزئیات احتمالی آدم ربایی روس ها توسط دزدان دریایی در خلیج گینه مطلع شد.

سفارت روسیه در جمهوری بنین و جمهوری توگو در حال بررسی شرایط حادثه ربودن ملوانان از کشتی در خلیج گینه است که ممکن است در میان آنها شهروندان روسی نیز وجود داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، "مکتوب رسمی روسیه به مربوطه قبلاً به مقامات ارسال شده است."

دزدان دریایی - اسپوتنیک افغانستان
تدابیر اضطراری روسیه برای رهایی خدمه های کشتی ازچنگ دزدان دریایی

پیش از این، پورتال خبری بولتن بحری گزارش داد که چهار خدمه - شهروندان روسیه، رومانیا و فیلیپین - از هیئت مدیره AGISILAOS (Ajizilaos) ، کشتی حمل مواد کیمیاوی مایع، که در زیر پرچم جزایر مارشال در حال شنا بود ، در 29 نوامبر ربوده شد. بقیه اعضای تیم سالم هستند. طبق اطلاعات وی، این کشتی از بندر Pointe Noire جمهوری کنگو تا Lome  توگو دنبال شده است.

پورتال ایمنی دریایی Dryad Global گزارش داد که دزدان دریایی به یک کشتی در آبهای غنا، پنج مایل دریایی در ساحل و 25 میل دریایی در غرب لومه حمله کردند. حین حمله، کشتی در تلاش بود مانوری ایجاد کند تا از پیاده شدن دزدان دریایی جلوگیری کند. طبق Maritime Register ، این شرکت متعلق به شرکتی است که در آتن ثبت شده است.

خلیج گینه به دلیل تهدیدات دزدان دریایی، خطرناکترین منطقه در اقیانوس های جهان است. تعداد عمومی افراد ربوده شده توسط آنها از کشتی در این قسمت از اقیانوس جهانی در سال جاری به 128 نفر رسیده است. آنها در 24 حادثه اسیر شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала