زود خوب شو/پیام ترامپ به بایدن پس از حادثه شکستگی پا

© AP Photo / Matt Rourke / Patrick Semansky پیام ترامپ به بایدن پس از حادثه شکستگی پا
 پیام ترامپ به بایدن پس از حادثه شکستگی پا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا که همچنان معتقد است بایدن با تقلب در انتخابات پیروز شده، پس از حادثه شکستگی پای رقیب خود در توییتی برای وی آرزوی هر چه سریع‌تر بهبودی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا با نشر توئیتی برای جو بایدن که پس از لخشیدن از ناحیه مچ پا دچار صدمه شده بهبودی سریع آرزو کرده و ویدیویی که بایدن را در حال خروج از کلینیک پس از انجام معاینات پزشکی نشان می‌دهد را باز نشر کرد.

جو بایدن رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده آمریکا در پی حادثه‌ لغزش، پیچ‌خوردگی و مصدومیت مچ پایش که روز شنبه هنگام بازی با سگش برای او اتفاق افتاده، یکشنبه 29 نوامبر 2020 جهت درمان تحت نظر یک پزشک جراح استخوان قرار گرفت.

جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان
استخوان پای بایدن دچار شکستگی شد + ویدئو

پزشک مخصوص بایدن در این مورد گفت که او احتمالا به دلیل شکستگی خفیف در پایش برای راه رفتن تا چند هفته به کفش ویژه‌ای نیاز خواهد داشت.

قرار است بایدن در 20 جنوری سال آینده سوگند ریاست جمهوری یاد کند تا بدان وسیله دوره ریاست جمهوری‌اش را به عنوان مسن‌ترین رئيس جمهوری آمریکا آغاز کند.

از سویی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در نخستین مصاحبه خود بعد از انتخابات ضمن تأکید این که آمریکا شاهد بزرگترین تقلب انتخاباتی بوده همچنان با تکرار ادعاهایش مبنی بر وقوع تقلب گسترده در انتخابات بر عدم اذعان به شکست در برابر جو بایدن اصرار می‌ورزد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала