عوامل مبتلا شدن مجدد به کرونا کشف شد

© AP Photo / Anmar Khalilکرونا
کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویروس شناس روس اعلام نمود که ابتلای عفونت مجدد به ویروس کرونا امکان پذیر است، اما اثبات آن دشوار است.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر لوكاشف، مدیر انستیتوت انگل شناسی طب، امراض گرمسیری و ناقل در دانشگاه سچنووا مسکو در بخش ابتلای مجدد به ویروس کرونا گفت: عفونت مجدد به ویروس کرونا امکان پذیر است، اما اثبات آن دشوار است.

ارزیابی اثربخشی واکسین روسی کرونا توسط کارشناسان بریتانیایی  - اسپوتنیک افغانستان
ارزیابی اثربخشی واکسین روسی کرونا توسط کارشناسان بریتانیایی

این متخصص تاکید کرد که یک فرد هر چند بار در طی یک سال می تواند به ویروس کرونا مبتلا شود، به این معنی که احتمال ابتلا به عامل مرض ویروس کرونا ویروس "کوید 19" نیز دوباره وجود دارد.
همزمان پس از ابتلا به این مرض، در بدن فرد آنتی بادی ترشح می شود و اثبات مجدد به کووید 19 و همچنین توضیح این افزایش تعداد آنتی بادی، "بسیار دشوارتر" است.
الكساندر لوكاشف در این خصوص افزود: "به طور متوسط، ابتلای مجدد به ویروس کرونا آسان تر هست و منجر به چنین عواقب قبلی نمی شود."
طبق گزارش سازمان صحت جهانی تا به امروز بیش از 61 میلیون نفر مبتلا به ویروس کرونا در جهان تشخیص شده است. آندری کابیچکین، متخصص روسی پیش از این گفته بود: موثر ترین روش ها برای بازساری و بهبود ششها انواع خاصی از ماساژ هستند که می تواند درصد اکسیجن موجود در خون را افزایش دهند، علاوه بر این ماساژ همچنین می تواند بر کار اپیتلیوم پرزهای برونش نیز تأثیر بگذارد. کابیچکین تاکید کرد که هر ماساژ باید با توجه به در نظر داشت درجه آسیبی که بر اثر کرونا به ششها وارد شده است انتخاب شود و ماساژها باید با روشهای دیگر معالجه همراه شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала