Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان

© @sputnik: Firooz Mashoofوحیدالله وحیدری
وحیدالله وحیدری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وحیدالله وحیدی سرمربی با سابقه فوتبال افغانستان از سوی هیات رهبری فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بانوان انتخاب شد.

به گزارش اسپوتنیک، مراسم معرفی آقای واحدی پس از از ظهر امروز با حضور محمد یوسف کارگر رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان، محمد طاهر رئوفی دایرکتر فنی فدراسیون فوتبال، دین محمد صافی مسئول کمیته فوتسال و فرید مولایی عضو کمیته قضایی فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شد.

کیلی لیندزی مربی تیم ملی بانوان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نامه‌ای مربی تیم ملی بانوان افغانستان به فیفا

در این جلسه که شماری از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان کشور نیز حضور داشتند، محمد یوسف کارگر رییس فدراسیون فوتبال بر رشد و سرمایه‌گذاری روی فوتبال بانوان تاکید کرد و اعلام کرد، هیات رهبری فدراسیون برای انکشاف فوتبال بانوان همیشه تلاش خواهد کرد و در صورتی که کرونا نمیبود، تیم ملی بانوان برنامه هایش را طبق تقویم آسیایی پیش در سال 2020 برگزار میکرد.

آقای کارگر گفت:«برگزاری فصل چهارم لیگ برتر بانوان کشور یکی از نشانه هایی توجه و اهمیت به فوتبال بانوان بود و این برنامه برای رشد این قشر مستطیل سبز هیچ گاه متوقف نخواهد شد. تنها چیزی که ما از بازیکنان تیم ملی خود انتظار داریم، اتحاد، همدلی و رعایت حجاب با تمام شئونات اسلامی است. ما همیشه با افتخار اعلام کردیم که از یک کشور مسلمان در مسابقات شرکت میکنیم و همین موضوع را در صدر تمام اهداف خود قرار خواهیم داد.»

آقای کارگر در پایان با اشاره به شرایط کرونایی اعلام کرد در صورتی که شیوع ویروس کرونا کمتر شود، در اوایل سال 2021 برای تیم ملی بانوان کمپ تمرینی و همچنین دیدار تدارکاتی تنظیم خواهیم کرد. در ادامه وحیدالله وحیدی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان نیز پس از معرفی در این پست، صحبت کرد.

تیم ملی فوتسال بانوان  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست تلخ تیم ملی فوتسال بانوان کشور برابر ایران
مربی جدید تیم ملی بانوان افغانستان در ای باره گفت:«تیم ملی بانوان افغانستان با هدایت من باید مهم ترین چیزی که داشته باشد، اتحاد و همدلی است. ما با رعایت حجاب و تمام شئونات اسلامی بعنوان یک دختر مسلمان در مساباقت حاضر شده و از نام کشور خود دفاع خواهیم کرد.»
وحیدی در ادامه اظهار داشت:«ما برای موفقیت در مسابقات بیرون از کشور، باید تلاش زیادی بکنیم تا خالیگاه تیم پر شود، فوتبال بانوان باید در ولایات رشد کند تا بتوانیم همیشه تمام تمرکزمان را روی فوتبال داخلی برای انتخاب بهترین ها به تیم ملی بانوان داشته باشیم.»

آقای واحدی در ادامه از فدراسیون فوتبال افغانستان بخاطر انتخاب وی در این پست قدردانی کرد و اعلام کرد برای موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. وحیدلله وحیدی بیش از یک دهه است در تیم های پایه فوتبال افغانستان مربی کرده است که اخیرا نیز بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال افغانستان انتخاب شده بود.

وی سابقه حضور در تیم بانوان افغان کلپ را نیز در کارنامه دارد که موفق به کسب نتایج خوب با این تیم در رقابتهای لیگ کابل نیز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала