Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزد ریاست بارسلونا: هیچ کسی نمی‌تواند به عشق مسی به بارسا شک کند

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است لیونل مسی برای خوشحال بودن، باید درست مثل زمان گواردیولا، هم تیمی های با کیفیتی داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا، لحظات پیش نامزدی‌اش برای باشگاه بارسلونا را رسما تایید کرد. او که از موفق‌ترین باشگاه آبی‌اناری‌ها است، درمورد شرایط حضور لیونل مسی و ماندن او در این باشگاه صحبت کرده است.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
یکی از موفق‌ترین روسای تاریخ بارسلونا اعلام نامزدی کرد
لاپورتا در این خصوص گفت:«هیچ کس به عشق مسی به بارسلونا شکی ندارد. هنوز با او صحبت نکرده ام اما او باید برای تصمیم گیری وقت داشته باشد. به مسی گفته بودم تو روزی کاپیتان بارسلونا خواهی شد و پیراهن شماره 10 تیم را خواهی پوشید. هنوز هم برق نگاه آن پسر 20 ساله حین شنیدن صحبت های من را به یاد دارم. مسی عاشق بارسلونا است و مطمئنم او به بارسلونا فرصت دیگری می دهد.»
نامزد ریاست بارسلونا در پایان صحبت‌هایش همچنان در پیوند به حضور فوق ستاره آرجنتینی این تیم گفت:«برای خوشحال نگه داشتن بهترین بازیکن تاریخ، باید تیم خوبی هم داشته باشید. وقتی گواردیولا را به بارسلونا آوردیم، به خانه مسی رفتم تا پروژه باشگاه را به او توضیح دهم. او می دانست که برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن تاریخ، به تیمی خوب نیاز دارد قبلا موراتی، رییس اینتر با پیشنهادی 250 میلیون یورویی مسی را می خواست اما من نه گفتم.»

خوان لاپورتا امروز رسما اعلام کرد که نامزد ریاست بارسلونا خواهد بود. او میان سال‌های 2003 تا 2010 هم ریاست بارسلونا را برعهده داشت و حالا می‌خواهد بار دیگر رییس باشگاه بارسلونا باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала