Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیکه ستین از بارسلونا شکایت کرد

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رادیو کاتالونیا کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا، به دلیل عدم انجام تعهدات قراردادی‌اش در مورد حق جدائی از این باشگاه به دادگاه شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد این روزها هرگز روزی آرام در بارسلونا نیست. در میان اوضاع وخیم مالی باشگاه همراه با مشکلات فاحش در سطح ورزشی و سازمانی، اکنون مشخص شده که کیکه ستین مربی سابق از این باشگاه شکایت کرده که به تعهدات قراردادی خود عمل نشده است.

بر اساس این گزارش، ستین ادعا می‌کند که باشگاه پس از فسخ قرارداد وی در نیوکمپ در ماه آگست، قطع توافق شده را به او پرداخت نکرده و در نتیجه تصمیم گرفته موضوع را به دادگاه بکشاند.

بارسلونا فقط در 6 نوامبر دستیاران ستین را اخراج کرد

در وضعیت دیگری دستیاران او ادر سرابیا، فران سوتو و جون پاسکوا قرار دارند که چند روز پیش موفق به حل و فصل قرارداد خود شدند.

در حقیقت، این سه نفر از نظر فنی هنوز تا 6 نوامبر با این تیم قرارداد داشتند و حتی فقط یک روز قبل به آنها گفته شد که انتظار می‌رود در 9 نوامبر به کار خود برگردند تا در گروه زیر سن باشگاه بازی کنند. با این حال در تاریخ 6 نوامبر، آنها از یکی از وکلای باشگاه تماس دریافت نمودند که بازگشت مجدد به کار را به حالت تعلیق درآورند زیرا قراردادشان فسخ شده است.

تا آن زمان، سه دستیار ستین در پیامی برای جستجوی کار در باشگاه دیگری نبودند زیرا آنها هنوز به عنوان کارگران بارسلونا ثبت نام کرده بودند.

 

ستین از حق جدائی بارسلونا ناراضی است

قضیه برای ستین بسیار متفاوت است زیرا وی پس از ارسال بوروفاکس در اواخر ماه آگست خواستار تسویه حساب خود، قراردادش را فسخ کرد و این باشگاه در پاسخ ارسال شده در 16 سپتامبر موافقت کرد.

با این حال مربی کانتابریان ادعا می‌کند که مبلغ غرامت که در آن زمان با جوزپ بارتومئو رئیس سابق توافق شده بود به وی پرداخت نشده و اکنون می‌خواهد موضوع را در مقابل قاضی حل و فصل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала