Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشاگری رییس سابق بارسا در مورد پیشنهاد اینترمیلان به مسی

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس سابق باشگاه بارسلونا و یکی از نامزدان ریاست این باشگاه برای انتخاب پیشرو، در کنفرانس خبری امروزش فاش کرد که پیشنهاد 250 میلیون یورویی اینترمیلان برای مسی را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در حال حاضر رابطه تنش آلودی با باشگاه بارسلونا دارد و با وجود این که مدتی کمی از قراردادش با این باشگاه باقی مانده، مذاکره‌ای برای تمدید نداشته است.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
جریمه شدن بارسا بخاطر ادای احترام مسی به مارادونا

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که این بازیکن منتظر است تا با مدیران جدید باشگاه که قرار است در ماه مارچ و پس از برگزاری انتخابات مشخص شود، مذاکره کند و پس از آن در مورد ماندن و یا ترک باشگاه تصمیم بگیرد.

خوان لاپورتا رییس سابق بارسا که در دوران ریاست او مسی با بلوگرانا بر بام فوتبال جهان ایستاد، و یکی از نامزدان انتخابات پیشرو که امروز رسماً نامزدی خود را اعلام کرد، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی اوندا سِرو، در مورد آینده مسی صحبت کرد و مدعی شد که در گذشته به فکر فروش مسی نبوده و در آینده هم اجازه نخواهد داد که او جدا شود.

او در این مورد گفت:" امیدوارم بتوانم دوباره رییس باشگاه شوم و سپس با مسی صحبت خواهم کرد و تلاش می‌کنم او بماند. ما در سال 2006 پیشنهاد 250 میلیون یورویی اینترمیلان برای جذب مسی را رد کردیم. در آن زمان ماسیمو موراتی رییس باشگاه اینترمیلان می‌خواست مسی را به اینتر ببرد".

این در حالی‌ست که مسی در تابستان درخواست جدایی از بارسلونا داد اما مدیران این باشگاه که در حال حاضر استعفأ داده اند، اجازه خروج به این بازیکن ندادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала