Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

3هزار یورو؛ هزینه‌ای ادای احترام ویژۀ مسی برای مارادونا

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادای احترام خاص مسی به مارادونا هزینه‌ای سه هزار یورویی روی دست باشگاه بارسلونا گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در جریان پیروزی 4 - 0 بارسلونا مقابل اوساسونا، چهارمین گل این تیم را به ثمر رساند. فوق ستاره بارسلونا پس از گلزنی مقابل اوساسونا به دیگو مارادونا ادای احترام و گل خود را به این اسطوره تقدیم کرد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
شادی گل مسی به یاد دیه‌گو مارادونا؛ کومان: حرکت بزرگی از سوی لئو بود

لیونل مسی پس از گلزنی پیراهن خود را درآورد تا پیراهن شماره 10 تیم نیو ولز اولد بویز آرژانتین که در زیر پیراهن بارسلونا پوشیده بود، نمایان شود. مسی نه تنها پیراهن تیم سابق خودش و مارادونا را به نمایش گذاشت بلکه به شیوه مارادونا هم دست‌هایش را بالا برد تا به او ادای احترام کرده باشد.

بر اساس ماده 91 اساسنامه انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، بیرون کردن پیراهن در شادی‌های پس از گلزنی با کارت زرد جریمه می‌شود، اما اگر این حرکت با نمایش هر نوع پیام سیاسی، مذهبی و ... روی پوشش زیرین بازیکن همراه باشد، مستوجب مجازات نقدی معادل سه هزار یورو خواهد شد.

اخطاری که مسی به خاطر این حرکت گرفت، نه تنها او را سه کارته و به محرومیت یک جلسه‌ای نزدیک‌تر کرد بلکه باشگاه را ملزم به پرداخت جریمه‌ای سه هزار یورویی به فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌کند، چرا که فدراسیون با باشگاه‌ها طرف حساب است و در پایان فصل این جرایم را در فهرست بدهی‌های آن‌ها منظور می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала