Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال بی‌پیشنۀ «یورگن کلوپ» از حضور تماشاگران در دیدار لیورپول – آژاکس

© REUTERS / PHIL NOBLELiverpool, 3-0'ın rövanşında Barcelona'yı devirip finale yükseldi
Liverpool, 3-0'ın rövanşında Barcelona'yı devirip finale yükseldi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول واکنش مثبتی به حضور اندک تماشاگران در ورزشگاه آنفیلد برای دیدار لیورپول و آژاکس نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول در حالی در آنفیلد به مصاف آژاکس خواهد رفت که این دیدار لیگ قهرمانان اروپا در خانه قرمزها پس از مدت‌ها تماشاگر دارد.

Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
واکنش گواردیولا به صدور مجوز ورود هواداران به ورزشگاه‌ها
یورگن کلوپ در واکنش به چنین اتفاقی می‌گوید:«برای آن دو هزار نفر خوش‌شانسی که می‌توانند دوباره فوتبال را به صورت زنده و از داخل ورزشگاه تماشا کنند، خوشحالم. الان واقعاً بحث اینکه ما به خاطر حضور هواداران‌مان در ورزشگاه نسبت به آژاکس شرایط بهتری داریم یا اینکه آژاکس متضرر شده است، مطرح نیست. بازگشت هواداران نشانه خوبی از آن است که حضور دوباره آنها در استادیوم‌ها امکان‌پذیر است و من امیدوارم که این فقط آغاز راه باشد.»

شهرها و مناطق مختلف انگلستان بر اساس میزان ابتلا به ویروس کرونا به 3 سطح تقسیم شده اند. در مناطق سطح اول، 4000 هواداران قادر به حضور در ورزشگاه ها خواهند بود. در مناطق سطح دوم، 2000 هوادار می توانند در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند و در مناطق دسته سوم، هواداران مجاز به حضور در ورزشگاه ها نخواهند بود.

بر اساس این تقسیم بندی، از بین 20 تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس، فقط تیم های آرسنال، برایتون، چلسی، کریستال پالاس، اورتون، فولام، لیورپول، ساوتهمپتون، تاتنهام و وست هم می توانند از تاریخ 2 دسامبر پذیرای 2000 نفر از هواداران خود در استادیوم‌ها باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала