Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستارۀ گران‌قیمت پی‌اس‌جی اکنون در دسترس رئال‌ مادرید نیست

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال‌مادرید فعلاً توانایی جذب کیلیان امباپه را ندارد و مشخص نیست این انتقال بزرگ چه زمانی صورت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده کیلیان امباپه فعلاً از رئال‌مادرید دورتر شود، چرا که کهکشانی‌ها پول خرید او را ندارند.

ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هواداران رئال مادرید هالند را به امباپه ترجیح میدهند

نشریه «پاریزین» فرانسوی مدعی شد، پول عامل مهمی در انتقال کیلیان امباپه از پاری‌سن‌‌جرمن به رئال‌مادرید خواهد بود و به همین دلیل شاید این انتقال تابستان 2021 هم نهایی نشود. امباپه در صدر لیست خرید مادریدی‌ها قرار دارد، اما همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده درآمد باشگاه کاهش پیدا کند و نتوانند برای جذب بازیکنی که مبلغ فروشش بالا خواهد بود، بودجه کافی کنار بگذارند.

در همین حال، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی اخیراً خبر داد که این باشگاه مذاکرات خود با کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد کنونی او که در سال 2022 به پایان می‌رسد، آغاز کرده است. از سوی هم، نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید هم مدعی شده؛ کیلیان تنها به یک شرط حاضر است برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌‌جرمن توافق کند که در صورتی که در آینده پیشنهادی به ارزش واقعی‌اش از باشگاهی دیگر دریافت کند، پی‌اس‌جی با جدایی‌اش موافقت کند.

ستاره فرانسوی که تابستان 2017 با هزینۀ 145 میلیون یورو به علاوه 35 میلیون یورو بند پاداش از موناکو به پاری‌سن‌جرمن پیوست، تاکنون در 135 بازی از رقابت‌های مختلف پاری‌سن‌جرمن را همراهی کرده که حاصلش 99 گل زده بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала