Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع اتلتیکو جانشین پیکه در بارسا می‌شود

© REUTERS / RAFAEL MARCHANTEجيرارد بيكيه في مبارة برشلونة وبايرن ميونخ، 14 أغسطس/ آب 2020
جيرارد بيكيه في مبارة برشلونة وبايرن ميونخ، 14 أغسطس/ آب 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تصمیم دارد فیلیپه آگوستو مدافع برازیلی اتلتیکومادرید را جانشین جرارد پیکه سازد که در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیست.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه اخیرا در دیدار برابر اتلتیکومادرید شدیداً مصدوم شد و نزدیک به 4 ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.

جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
تردید بارسا و پیکه برای جراحی مدافع اسپانیایی

مدیران بارسا با توجه به این موضوع و مصدومیت مدافعان دیگر این تیم همچون لنگلت، آراخو و اومتیتی، تلاش دارد تا یک مدافع توانا و باتجربه که قیمت مناسبی نیز داشته باشد، به خدمت بگیرند.

اریک گارسیا مدافع جوان منچسترسیتی جدی‌ترین گزینه کاتالان‌ها محسوب می‌شود اما بعید به نظر می‌رسد که این مدافع در زمستان به بارسلونا بپیوندد.

به همین دلیل سران بلوگرانا تصمیم دارند فیلیپه آگوستو مدافع برازیلی اتلتیکومادرید را در زمستان به خدمت بگیرند تا جای خالی پیکه پُر شود.

فیلیپه 31 ساله فصل گذشته از پورتو به اتلتیکو پیوست. او در ابتدا در ترکیب ثابت جای داشت اما پس از بحران کرونا، این بازیکن نیمکت نشین شد و در این فصل بسیار کم در ترکیب ثابت قرار گرفته است.

ایده بارسا این است که این بازیکن را برای 6 ماه به صورت قرضی به خدمت بگیرد اما اتلتیکو می‌خواهد که این بازیکن به صورت دائمی از باشگاه جدا شود زیرا سمیئونه می‌خواهد که از سه مدافع استفاده کند و گزینه‌های او ساویچ، خیمینز و هرموسو است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала