Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ ترینکائو به « مسی بهتر است یا رونالدو؟»

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانسیسکو ترینکائو پدیده پرتگالی بارسلونا در نشست خبری قبل از بازی با فرنس واروش، در مورد مسی و رونالدو صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد چهارشنبه بارسلونا در ورزشگاه پوشکاش آرنا، مهمان فرنس واروش است و دیدار آسانی پیشرو دارد زیرا این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
مسی یا رونالدو؛ مربیان فوتبال جهان چه می‌گویند؟

در این دیدار که اکثر بازیکنان بارسا یا غایب اند و یا هم دعوت نشده اند، جوانان آبی‌اناری‌ها همانند بازی قبلی برابر دیناموکیف، فرصت بازی پیدا کرده اند و تلاش دارند تا خود شان را به کومان ثابت سازند.

رونالد کومان در نشست خبری قبل از این دیدار نیز فرانسیسکو ترینکائوی جوان در کنار خود نشاند و این بازیکن جوان به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ ارائه کرد.

پدیده جوان بارسا پس از صحبت در مورد بازی فردا با پرسش دشواری رو به رو شد و خبرنگاری از او پرسید که با توجه با هم‌تیمی بودن او در تیم ملی با رونالدو و در تیم باشگاهی با مسی، کدام یکی بهترین است؟

ترینکائو که با پرسش غیرمترقبه رو به رو شده بود، پس از اندک مکث چنین گفت:" انتخاب یکی از این دو به عنوان بهترین، غیرممکن است. هر دو بهترین‌های دنیا هستند و البته خصوصیاتی متفاوت دارند. نمی‌توانم یکی را انتخاب کنم".

این بازیکن 20 ساله زمستان قبل به بارسلونا پیوست اما در تابستان به تمرینات این تیم اضافه شد و در بازی‌هایی که به میدان رفته است، درخشش بسیار خوبی نیز داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала