Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادای احترام به مارادونا گران تمام شد؛ جریمه مسی بخاطر بیرون کردن پیراهن

© REUTERS / ALBERT GEAMessi-Maradona
Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا لیونل مسی را بخاطر بیرون کردن پیراهن و ادای احترام به مارادونا 600 یورو جریمه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، درگذشت تلخ دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین واکنش های بسیاری را در سرتاسر دنیا به همراه داشت و چهره های مختلف ابراز ناراحتی خود را نسبت به این موضوع نشان دادند که هم وطن مارادونا یعنی لیونل مسی نیز یکی از آنها بود. او با قرار دادن متنی در صفحات اجتماعی خود به این اتفاق تلخ واکنش نشان داده بود.

این اما پایان ادای احترام لیونل مسی به دیه گو مارادونا نبود و او شنبه گذشته بعد از گلزنی در دیدار بارسلونا برابر اوساسونا خوشحالی بعد از گل جالبی از خود به نمایش گذاشت. مسی پیراهن خود را بیرون آورد در حالی که زیر آن لباس شماره 10 دیه گو مارادونا در باشگاه نیوولز اولد بویز را بر تن کرده بود تا یکبار دیگر ادای احترام خود را به این فوتبالیست بزرگ و فقید نشان داده باشد.

مسی اما بلافاصله با کارت زرد متئو لاهوس داور مسابقه روبرو شد. از تن خارج کردن پیراهن و سپس نمایش پیراهنی دیگر در قوانین داوری با کارت زرد مواجه می شود و جالب اینکه امروز مسی بر اساس بند 91 قوانین انضباطی فوتبال اسپانیا 600 یورو نیز جریمه شد.

به این ترتیب فوق ستاره بارسا برای ادای احترام به دیه گو مارادونا باید 600 یورو پرداخت کند. بارسلونا می تواند به این رای اعتراض کند در حالی که روز گذشته درخواست پاک شدن کارت زرد مسی را ارائه کرده بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала