Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زبان تند مطبوعات اسپانیا پس از باخت رئال به شاختار

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مطبوعات اسپانیا پس از شکست شاختار دونتسک به دنبال رئال مادرید و زین الدین زیدان رفتند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مطابق گزارش مطبوعات اسپانیا، شکست شوک‌آور رئال مادرید در لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسک آنها را در "بحران کامل" فرو برد، زیرا زین الدین زیدان اصرار داشت که او از این کار جدا نخواهد شد.

قهرمان 13 دوره‌یی اروپا در اوکراین با نتیجه 2-0 شکست خورد تا به جایگاه سوم گروه B سقوط کند و اکنون باید هفته آینده بوروسیا مونشن گلادباخ را شکست دهد تا از صعود به مرحله یک هشتم نهایی مطمئن شود.

شاختار که بالاتر از رئال قرار گرفت و در گروه دوم شد، اکنون تیم زیدان را در خانه و خارج از خانه شکست داده است.

و این حکم در روزنامه‌های چهارشنبه بی رحمانه بود، با این توصیف "اسپورت" شکست را "فاجعه بار" توصیف کرد و اوضاع را "یک بحران کلی" توصیف کرد.

این رسانه اضافه كرد كه "پروژه زیدان علائمی از زجر و عذاب را نشان می‌دهد" و سلسله مراتب در برنابئو با وجود اصرار مربی فرانسوی برای ادامه كار، تصمیم به بركناری وی دارند.

تیتر "از بد به بد" در صفحه اول موندو دپورتیوو که در آن تصویری از لوکا مودریچ ترسیم شده بود، چاپ شد و

"آس" زیدان را نشان داد با کُت ضخیم و کلاه پشمی در هوای شهر کیف با عنوان "وضعیت مرزی" را نشان می‌دهد تا رئال هفته آینده سقوط کند.

تیتر صفجه اول مارکا دریایی از بازیکنان رئال دلگیر و اصطلاح اسپانیایی "Quien te ha visto y quien te ve…" را نشان می‌دهد که به انگلیسی ترجمه می‌شود "واو ، چگونه تغییر کردی. کاملاً متفاوت به نظر می‌آیی."

در این فصل مطمئناً تیم رئالی که در ماه جولای لالیگا را فتح کرد تفاوت چشمگیری دارد.

زیدان در اولین دوره حضور خود در این باشگاه سه جام متوالی اروپا را از آن خود کرد اما اکنون آنها با امید تحقیرآمیز برای بازی در فوتبال لیگ اروپا پس از کریسمس روبرو هستند مگر اینکه هفته آینده مقابل گلادباخ پیروز شوند.

مادرید در صورت پیروزی و شکست اینتر از شاختار همچنان می‌تواند در رده‌های نخست قرار گیرد اما در صورت باخت و پیروزی اینتر می‌تواند در رده‌های آخر قرار گیرد.

جرمن‌ها در اواخر سه‌شنبه شب مقابل اینترمیلان 3-2 شکست خوردند تا حداقل سرنوشت رئال را در دست خود نگه دارند اما به یک پیشرفت شدید نیاز است.

زیدان پس از باخت گفت: "من احساس قدرت می‌کنم و می‌خواهم مثل همیشه همه چیز را بدهم. من قصد استعفا ندارم. این لحظه سختی است اما ما باید غرور و شخصیت خود را نشان دهیم."

رئال در این فصل 5 مسابقه را باخته که مطمئناً با استانداردهای والای خود بحران ساز است.

آنها علاوه بر شکست در خانه و خارج از خانه از شاختار ، توسط کادیز ، والنسیا و آلاوز در لالیگا شکست خورده‌اند، جایی که آنها در حال حاضر در مکان چهارم قرار دارند یعنی حدود 7 امتیاز از رئال سوسیه داد در در جدول فاصله دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала