Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شمارش معکوس برای کومان روشن شد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اگر کرسی داغ ریاست بارسلونا پس از انتخابات با ویکتور فونت برسد، او سرمربی جدیدی را جانشین رونالدکومان خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر ویکتور فونت در انتخابات ریاست بارسلونا برنده شده و در کرسی داغ بارسلونا بنشیند؛ ژاوی هرناندز جاگزین کومان خواهد شد زیر فونت ژاوی اسطوره بارسا به عنوان مربی آینده‌اش انتخاب می‌کند و این مورد زنگ خطری برای رونالد کومان خواهد بود که از مربیگری‌اش در بارسا دیرزمانی نمی‌گذرد اما خطر بسیار واقعی خواهد بود.

ژاوی هرناندزسرمربی فعلی السد قطر در مصاحبه با کادناسر گفت: "او برای بارسا آماده است و در مدت زمان کوتاهی، او را در آنجا خواهیم دید. او 24 ساعته به فوتبال فکر می‌کند."

سخنانی که نشان می‌دهد ویکتور فونت علاقمند است تا با تصاحب کرسی ریاست بارسا این تیم را به روزهای باشکوهش برگرداند اما ژاوی تا پایان فصل نمی‌تواند به این تیم بیاید زیرا قراردادش تا آن زمان با السد قطر ادامه خواهد داشت و بی اهمیت نیست. در حالی‌که نامزدی رونالد کومان با باشگاه بارسلونا تا جون 2022 ادامه دارد، بندی وجود دارد که به رئیس بعدی امکان می‌دهد در صورت لزوم وی را از تابستان 2021 برکنار نماید. حداقل آنچه "گل" در روزهای اخیر فاش کرده است. چه چیزی باعث می‌شود که رونالد کومان از این امر بلرزد؟ آیا واقعا او برکنار خواهد شد؟

در همین حال اما رونالد کومان روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیم‌اش با لحن تنظیم شده و جالب در این باره گفت: "این چیز جدیدی نیست. من وقتی امضا کردم می‌دانستم که این وضعیت با انتخابات بوجود خواهد آمد. برای من خجالت آور نیست زیرا من یک قرارداد دو ساله دارم. خواهیم دید که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، طبیعی است که در مورد نامزدها صحبت کنیم زیرا این امر برای باشگاه بسیار مهم است. ما باید کار کنیم و بیشترین بهره را از تیم ببریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала